Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ja deze is mooi van licht. ws voor vele op het randje van belichting, maar ik ben er helemaal zot van. Spiegelbeeld hoeft niet maar ongetwijfeld heb je een volledige reeks kunnen nemen die avond. Dan moet je ergens kiezen. Die mooie avonden, daar werk ik ook altijd naartoe. Dat is het licht vangen en dat is de kern van fotografie, vaak vergeten omdat men alles op de soort zet.
Als je er nog van die avond hebt zonder spiegel , gooi hem er maar op. Hier wil ik meer van zien.
Voor mij persoonlijk wat te hard qua belichting afgewerkt, maar da's kwestie van smaak
Anders wel een mooi plaatje en een leuk moment zo met het opgetrokken pootje
Als je er nog hebt dan voor mij ook eentje zonder de spiegeling
Bedankt voor de reacties! Het water was idd wat bewogen zodat de spiegeling niet helder is maar op dat moment vond ik hem nog net iets te ver weg zitten om een boeiend beeld te maken zonder de spiegeling erbij te betrekken. Soms moet je idd keuzes maken. Ik heb ook enkele beelden kunnen maken toen hij later wat dichterbij kwam, zonder spiegeling. Zal de reeks es op't gemak doorlopen en straks nog een beeld posten maar meestal is er steeds wel een detail dat voor mij als storend overkomt zoals een slikrand onderaan in beeld of saaie pose.. om er maar enkele te noemen.
Comment