Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine plevier
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kleine plevier
Plevier staat er mooi op in zijn natuurlijke omgeving. De afwerking van een foto is natuurlijk persoonlijk, maar ik zou dit plaatje iets warmer afwerken = hooglichten wat temperen en een beetje meer contrast geven. Ook zou ik nog een beetje naverscherpen. Is dit een redelijke crop?
Grt. Jef
-
hoi spike...ik zou denken dat je deze foto genomen hebt aan de kleen meulen in lummen omdat de modder waar deze pleviers door ploeteren daar ook zo aanwezig is en hierdoor en zeker in de namiddag deze vogels niet zo gemakkelijk mooi te fotograveren zijn omwille van het tegenlicht en die oplichtende modder (weerkaatsing) meen ook een mistige zweem over
je foto te zien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichthoi spike...ik zou denken dat je deze foto genomen hebt aan de kleen meulen in lummen omdat de modder waar deze pleviers door ploeteren daar ook zo aanwezig is en hierdoor en zeker in de namiddag deze vogels niet zo gemakkelijk mooi te fotograveren zijn omwille van het tegenlicht en die oplichtende modder (weerkaatsing) meen ook een mistige zweem over
je foto te zien ?nikon coolpix s9100
Comment
-
Een Plevier kunnen fotograferen is al goed, maar in de nabewerking is toch nog wat werk aan.
De gekozen uitsnede werkt hier niet zo goed, bovenste gedeelte voegt niks toe aan de foto ( naar 3x2 gaan )
Foto mist toch wat levendigheid en pit, is een beetje grijs / grauw nu.
Indien mogelijk kan het standpunt nog iets lager, komt je foto ten goede.
"Reacties worden op prijs gesteld.." ... Misschien ook eens reageren op andermans foto...
Groeten,
Raf
Comment
-
Toch duidelijk iets mis in de bewerking Eddy
Voor de rest volg ik Raf hierboven wel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
zeer weinig scherpte en detail, eerder iets voor in fotobeoordeling ipv showcaseMijn website: http://www.michelpyck.be
Comment
-
Lijkt meer op een schilderij dan een foto. Toch maar eens het origineel naast plaatsen. Als je zoveel moet bewerken om er nog iets van te maken kan je beter een tweede poging proberen. Wel leuke soort die klein plevieren.Gr David
Comment
Comment