Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie compositie en een fraai scherp vogeltje. Ik vind het witte wangetje van de koolmees wel erg geel. Ik kan niet beoordelen of de hele foto een beetje aan de gele kant is.
Bedankt. De foto is wel wat opgewarmd, dat is correct. Ik ben echter ook nog eens teruggegaan naar al mijn foto's en het viel op dat bij dit exemplaar buik en wang ongeveer hetzelfde kleur hebben op alle foto's en de kleur wat valer is dan gewoonlijk. De andere koolmees die ik vastgelegd heb heeft een veel gelere buik en veel wittere wang. Zou het kunnen dat deze nog een jong is? Ik had er niet op gelet maar het verschil is opmerkelijk.
Comment