Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik zie een vis(je)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Ik zie een vis(je)
Staat er prima op maar de kleuren zijn gewoon te rood
Lijken wel vroegere velvia kleuren te zijn zo, met welk lens toestel gemaakt Eddy ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtStaat er prima op maar de kleuren zijn gewoon te rood
Lijken wel vroegere velvia kleuren te zijn zo, met welk lens toestel gemaakt Eddy ?
grts
Sieg
Gemaakt met Sigma 150-600 nieuw in gebruik en moet ze natuurlijk nog gewoon worden... ook wat in nabewerking met de kleurtjes gespeeld...
mvg
spikkeseniornikon coolpix s9100
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtBeste,
Gemaakt met Sigma 150-600 nieuw in gebruik en moet ze natuurlijk nog gewoon worden... ook wat in nabewerking met de kleurtjes gespeeld...
mvg
spikkesenior
Eerste wat me opviel is dat daar de kleuren er heel anders uitzien dan in de webbrowser
Dus m.a.w. er hangt geen kleurprofiel aan de foto Eddy, dus iedereen ziet deze opname dus anders qua kleuren ;-)
grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtOndertussen zelf eens de opname binnen gehaald en bekeken in PS
Eerste wat me opviel is dat daar de kleuren er heel anders uitzien dan in de webbrowser
Dus m.a.w. er hangt geen kleurprofiel aan de foto Eddy, dus iedereen ziet deze opname dus anders qua kleuren ;-)
grts
Sieg
nikon coolpix s9100
Comment
-
Inderdaad Eddy, véél beter nu hoor en zo zijn de kleuren ook perfect in een browser
grts
Comment
-
-
Een heel mooie, voor zitten de kleuren op beide goed....je sigma lens is het een C of de S uitvoering ?
Ook het takje komt me bekend voor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtEen heel mooie, voor zitten de kleuren op beide goed....je sigma lens is het een C of de S uitvoering ?
Ook het takje komt me bekend voor...nikon coolpix s9100
Comment
Comment