Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Run cat run

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Run cat run

    Oorspronkelijk geplaatst door eric beullens Bekijk bericht
    Sieg,ik zou mij wel een beetje nederiger opstellen en niet vergeten tegen wie je deze opmerkingen maakt. Ik denk dat Loulou niets meer te bewijzen heeft en al heel wat meer kennis en kunde ten toon heeft gespreid dan dat bij jou het geval is.
    Ik ken Loulou niet en dat maakt ook niks uit toch, of is het voor jouw belangrijker wie de foto maakt i.p.v.de foto zelf ?
    Half Nederland organiseert fotoreizen en geeft workshops en doet aan exposities, dus ook daar niks speciaal toch ?

    Oorspronkelijk geplaatst door eric beullens Bekijk bericht
    Als ik u goede raad mag geven, stel u wat positiever in tegenover de andere fotografen. Misschien dat er dan wat meer gepubliceerd wordt, want altijd op- en aanmerkingen hangt bij vele mensen de strot uit.
    Ik stel me net positiever in t.o.v. andere fotografen, maar eerlijk je mening geven over een opname duurt het langst.
    Ik denk dat je pas goed bezig bent als je kritiek geeft die onderbouwd is en niet steeds gooien met bloemetjes.
    Velen weten dat hier, ik heb al genoeg mensen geholpen via pb of via mail. Het moet ook niet altijd zichtbaar zijn als je iemand anders helpt hé.
    En blijkbaar weet ook jij de echte reden niet waarom die goede natuurfotografen van vroeger hier weggebleven zijn uit dit onderdeel en zelfs van het forum ;-)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #17
      Re: Run cat run

      Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk bericht
      "moet er scherpte zijn" nee hoor..dat is enkel je mening..er hoeft juist helemaal niks en foto's mogen ook impressionistisch zijn zelfs. Gelukkig is er geen scherpte wet;-)
      Daar heb je 100% gelijk in Loulou, ikzelf maak soms ook doelbewust onscherpe foto's maar dat gaat dan meer naar het abstract.
      En er is inderdaad geen "scheptewet", maar persoonlijk vind ik een panning opname mooier met iets meer scherpte op de kop.
      Want wanneer is een foto dan bewust scherp gemaakt en bewust onscherp gemaakt ?
      Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening hé.

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #18
        Re: Run cat run

        "En blijkbaar weet ook jij de echte reden niet waarom die goede natuurfotografen van vroeger hier weggebleven zijn uit dit onderdeel en zelfs van het forum ;-)"

        ehh...die heb jij weggejaagd?;-))

        Ik weet niet wat de reden is en hoef ik ook niet te weten, het klinkt bij voorbaat al zo zuur eigenlijk. Wel weet ik dat ik dat jammer vind, het maakt een juist juist breder, zelf heb ik het altijd fijn gevonden en leerzaam ook.
        Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

        Comment


        • #19
          Re: Run cat run

          Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk bericht
          "En blijkbaar weet ook jij de echte reden niet waarom die goede natuurfotografen van vroeger hier weggebleven zijn uit dit onderdeel en zelfs van het forum ;-)"

          ehh...die heb jij weggejaagd?;-))


          Ik weet niet wat de reden is en hoef ik ook niet te weten, het klinkt bij voorbaat al zo zuur eigenlijk. Wel weet ik dat ik dat jammer vind, het maakt een juist juist breder, zelf heb ik het altijd fijn gevonden en leerzaam ook.
          Waarom valt U mij nu persoonlijk aan ?

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #20
            Re: Run cat run

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Waarom valt U mij nu persoonlijk aan ?

            grts
            Sieg

            Doe ik niet, is een grapje. Vind het wel serieus een verarming van de site als mensen wegblijven, om wat voor een reden dan ook. Maar laten wij het vooral gezellig houden, geschreven woord gaat zo snel een eigen leven leiden.
            Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

            Comment


            • #21
              Re: Run cat run

              Oorspronkelijk geplaatst door eric beullens Bekijk bericht
              Sieg,ik zou mij wel een beetje nederiger opstellen en niet vergeten tegen wie je deze opmerkingen maakt. Ik denk dat Loulou niets meer te bewijzen heeft en al heel wat meer kennis en kunde ten toon heeft gespreid dan dat bij jou het geval is. Als ik u goede raad mag geven, stel u wat positiever in tegenover de andere fotografen. Misschien dat er dan wat meer gepubliceerd wordt, want altijd op- en aanmerkingen hangt bij vele mensen de strot uit.

              Al een geluk dat er nog iemand is die reageert en aanmerkingen geeft op een foto. Als we op jou inbreng moeten wachten kan het nog lang duren..
              En het gaat niet om de naam maar om de foto, of kan een topfotograaf nooit nog een slechte foto maken dan? En smaken verschillen, al een geluk toch?
              En dat dit forumonderdeel niet meer draait als voorheen is al langer geweten. Kwaliteit van de foto's daalt zienderogen. En foto van een onscherpe mus op een takje krijgt hier meer reacties dan een foto die technisch 100% in orde is. Voorbeelden genoeg en je moet niet ver zoeken.
              De meesten plaatsen een foto en geven nooit commentaar op een andere foto, tja zo blijft een forum niet levendig.
              Ikzelf heb vroeger altijd gereageerd op geplaatste foto's, en als jezelf weinig feedback terug krijgt stopt dit ook hoor. Heel simpel nu, iemand die op mijn foto's reageert zal altijd een reactie terug krijgen.
              En als dan toch de betere fotograaf hier een bericht plaatst is het dikwijls om reclame te maken voor hun fotoreizen... Daar stopt dan ook hun inbreng.
              En hier bedoel ik niet Loulou mee, zij is meer dan een goede fotografe en een top Madam.

              Trouwens, proficiat met je HOF. Deze is terecht.

              Groeten,
              Raf
              Instagram

              Comment


              • #22
                Re: Run cat run

                Ik had hier al veel eerder op willen reageren, maar was er nog niet toe gekomen:
                Super mooi wat mij betreft.

                Comment

                Working...
                X