Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De rietstengel verraad zijn habitat en moet voor mij niet weg.
Niet echt een soort van de rietvegetatie hoor. Een algemene akker en weilanden soort die je bij wat houtopslag makkelijk kan vinden. De kleuren zitten echt niet lekker. De witbalans eens nakijken en zeker dat geel en dat groene terugschroeven. Een soort waar je altijd plezier aan beleefd. Scherpte is voldoende.
Witbalans stond op bewolkt, dat geeft inderdaad geen best resultaten met een grasveld in fel zonlicht. De foto is een vrij extreme crop, dus het zou kunnen dat de scherpte niet 100% is (ziet er op mijn scherm wel behoorlijk uit)
Update met koelere witbalans en saturatie ietsje verlaagd. Ik heb als oefening het rietstengeltje weggewerkt, hoewel deze wat mij betreft best mag blijven staan.
Comment