Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ijsvogel
Collapse
X
-
-
Re: Ijsvogel
Mooie kleurtjes en een mooie BG.
Knappe foto van een volwassen ijsvogelman
-
Staat er mooi op Patrick
Enkel die overbekende lelijke tak spreekt me niet zo aan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pvdv Bekijk berichtSiegfried,
Heb jij een takkenfobie?
Gr.
Patrick
Tevens staat hij zo veraf dat je nadien eigenlijk te veel moet croppen om een deftig resultaat te krijgen
Trouwens, je zou hier ommeduur wel een takkenfobie krijgen, we krijgen hier bijna anders niks meer te zien
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Elk z'n mening natuurlijk. Vogels hebben nu éénmaal de eigenschap van op paaltjes, draad of takken te gaan zitten en als er maar 1 tak is die in het bereik van de fotograaf ligt dan heb je geen andere keuze. In mijn geval ben ik al blij dat ik op 5 km van bij thuis een ijsvogel kan fotograferen op die tak die voor jou storend is maar voor mij niet, ik ben in elk geval al blij met uw reactie maar ik kan daar op die plaats niets anders bedenken dan de vogel op die tak te fotograferen en ik ga er nog teruggaan om het koppel samen op de foto te krijgen en ik zal ze hier ook posten. Veel heb ik niet moeten croppen want de foto is gemaakt met de 600mm en 1,7 converter.
Mvg
PatrickNikon.
Comment
-
-
Zeer mooi werk, de kleuren spatten van mijn scherm; zo'n model al menig maal in de tuin gehad maar die gaat niet rustig op een tak zitten wachten. Kan je me vertellen op welke afstand met je 600mm plus minus je fotografeerde?
Comment
Comment