Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blauwborst
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Blauwborst
Heel mooi. Ben ze nog niet tegengekomen dit jaar.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
-
-
Leuk moment zo al zingend
Toch heel weinig detail in de veertjes, dus heel gladjes gestreken ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtLeuk moment zo al zingend
Toch heel weinig detail in de veertjes, dus heel gladjes gestreken ?
grts
Sieg
Ik denk dat er dan iets mis gegaan is bij de compressie ? bekijk de foto anders eens op volledige grootte op Flickr . Komt hij dan nog zo glad over ? (als je op de foto klikt ga je direct naar flickr).
Op mij 27 inch Imac ziet de foto er behoorlijk gedetailleerd uit in volledig formaat (foto is wel bijna 19 megapixels), anders had ik hem hier niet geplaatst...
Comment
-
Op flickr inderdaad scherper dan scherp. ik wist niet van het bestaan af, een roodborstje ja maar blauwborstje. Terug wat bijgeleerd.
Comment
-
super! en idd op flickr haarscherp.... mooi."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door woca Bekijk berichtzeer weinig ruis verwijderd.
Ik denk dat er dan iets mis gegaan is bij de compressie ? bekijk de foto anders eens op volledige grootte op Flickr . Komt hij dan nog zo glad over ? (als je op de foto klikt ga je direct naar flickr).
Op mij 27 inch Imac ziet de foto er behoorlijk gedetailleerd uit in volledig formaat (foto is wel bijna 19 megapixels), anders had ik hem hier niet geplaatst...
Het beste is om de foto thuis op de computer zelf naar het gewenste formaat te verkleinen en deze dan up te loaden
Laat dit niet door Flikr of een andere host doen, je komt steeds bedrogen uit omdat de opname veel meer compressie krijgt en er daardoor een heel pak detail verloren gaat
Wat me wel opvalt dat er hier toch heel veel mensen zijn aan de reacties te lezen die het verschil niet kennen tussen scherpte en detail .... en dat op een fotoforum ....
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel mooi en staat ook op mijn verlanglijstje maar zal nog niet voor direct zijn vrees ik
Comment
Comment