Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Staat er goed op al is de tak nogal prominent
Gelukkig zit hij op het afgebroken (afgezaagde) stukje, anders zou het minder mooi zijn
Iedereen hierboven zegt wel dat 'm goed is maar toch denk ik dat je liever hulp krijgt, dus bij deze
Spijtig dat je Tinypic gebruikt want de opname is nu teveel gecomprimeerd waardoor er details wegvallen en de achtergrond ruizig en vlekkerig is geworden.
Ik heb het originele bestand eens gedownload en dat is 440kb groot en is wel perfect, dus gewoon het originele bestand naar hier linken i.p.v. de link te gebruiken van Tinypic
Nog een puntje waar je op moet letten, er hangt geen kleurprofiel aan je foto !
Dus vele mensen zien deze opname anders qua kleuren dan jij hem afgewerkt hebt.
Je moet steeds een sRGB kleurprofiel aan de foto hangen zodat hij overal goed wordt weergegeven op het web.
Allen bedankt voor de leuke reacties, tof!
Sieg bedankt voor de waardevolle tips, daar zal ik
de volgende keer zeker rekening mee houden.
Op naar de volgende.
mvg. Hans
Alleen mensen met fantasie,
hebben oog voor de werkelijkheid.
Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro
Comment