Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clash of the eagles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Clash of the eagles

Op één na weer iedereen bedankt voor de verdere reacties. Met een speciale vermelding voor Gilles om het perfect te verwoorden .

Ik zat er met een 600 (soms met 1.4x) en met een 100-400 II. De 600 was perfect voor de statische shots (en hiervoor soms met converter) of aanvliegende arenden. Voor acties shot van vechtende arenden was 600 vaak teveel. Daar was de 100-400 II dan weer perfect voor. Dit alles op full frame.

Deze is genomen met de 100-400II op 400 mm: http://severi.be/public/uploads/phot..._1DX020001.jpg

Op het moment dat wij er zaten, zaten er ook Nederlanders met een 300 mm, weliswaar op een croptoestel.

Dus een 300 mm op crop is zeker te doen. Ik zou zelfs zeggen dat het belangrijker is om een toestel te hebben dat goed is in de hoge iso's. De arenden zitten er meestal heel vroeg (super om daar in alle vroegte en in het pikkedonker te zitten, om dan met het opkomende licht de silhouetten van de arenden zich langzaam te zien aftekenen, daar word je stil van, voer of geen voer ;-)) en zijn rond 10:30 weer weg, dus je zit er niet in ideale lichtomstandigheden.

mvg,

Mario

Comment

Dank je voor de info. Handig om weten hoe het er aan toe gaat. Succes nog met eventuele volgende reizen. Ik duik nu onder

Comment

Super deze foto en het is je van harte gegund.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Wat een actie, super!
          Flickr

Comment

Fantastische plaat!
            De actie knap vastgelegd!

Comment

Geen woorden voor.

Groeten
              http://www.wimbosch.be

Comment

Wat een geweldige plaat zeg

Comment

Mij kan het niet schelen met wat of hoe het gemaakt is, het is een verdomd mooie foto !
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                  X