Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
confrontatie in de Oost-Vlaamse bossen
Collapse
X
-
confrontatie in de Oost-Vlaamse bossen
Labels: Geen
-
-
Re: confrontatie in de Oost-Vlaamse bossen
mooi en ingetogen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
waarom denk je dat Wim? Getrokken op F4, met 300mm en 1.4X converter, dus weinig scherptediepte, dan ruis reductie toegepast op heel de foto en daarna twee lagen gemaakt eentje met meer ruisreductie rond het hoofdonderwerp en een laag zonder ruisreductie en ene beetje extra verscherping met enkel de kop van het ene hert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk berichtwaarom denk je dat Wim? Getrokken op F4, met 300mm en 1.4X converter, dus weinig scherptediepte, dan ruis reductie toegepast op heel de foto en daarna twee lagen gemaakt eentje met meer ruisreductie rond het hoofdonderwerp en een laag zonder ruisreductie en ene beetje extra verscherping met enkel de kop van het ene hert
Comment
-
-
achter het oor van hert 1 zie ik idd een stukje op de rug van hert 2 dat beduidend scherper is dan de rest, weet niet hoe het komt, ruisbexerking rond het gewei kan ik wss wel wat properder afwerken, ik doe een poging...
Comment
-
Michel
Voor mij een heel knappe foto, als natuurfotograaf, daar doe je het hiervoor.
Mvg.
Comment
-
Afwerking kan wel wat beter. Er is teveel aan gewerkt om deze foto zo te krijgen. Een beetje meer ruis stoort mij niet. Je krijgt er vaak commentaar over maar geef mij maar iets natuurlijker. Op afdruk zie je die ruis echt niet.Gr David
Comment
-
Mooi als je dit hier bij ons kunt tegenkomen
Ik wist niet dat er hier in de bossen Damherten rondliepen ??
Afwerking kan iets beter Michel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Er zit een groepje bij ons, tussen Eeklo en Aalter, 's morgens is er een redelijke kans dat je ze te zien krijgt, als je interesse hebt en het is niet te ver, wil ik zeker eens met je afspreken Sieg, stuur maar een PM
Comment
Comment