Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Favoriet van de afgelopen dagen ??? (zou bij mij van mij van het afgelopen jaar zijn...)
En dan nog met een lens waar je zogezegd niet eens een scherpe foto mee kunt maken ??? (ik neem aan dat het met de Tamron is)
Jawatte, deze vind ik toch top hoor! Heel mooi scherp tot de waterdruppels toe, mooie onscherpe achtergrond.
Mooi mooi mooi. Ook kadrering vind ik correct.
Waar heb je die gefotografeerd ?
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Alex, onlangs ene gemist in Zeeland niets scherps gemaakt. Kan ik van deze foto helemaal niet zeggen, heel erg mooi vliegbeeld. Het zal dus nog aan mij liggen om wat meer te oefenen met de Tamron.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Mooie belichting en scherp in beeld gebracht.
Van de Tamron ben ik reeds overtuigd Ik wacht wel nog even op de resultaten van de nieuwe Sigma vooraleer te beslissen welke lens ik zal aankopen.
Comment