Groeten,
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blauwe Ekster..
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Blauwe Ekster..
Eén van de mooiere foto's die ik van deze soort gezien heb. Het licht maakt hier de foto waardoor alle details in de sterke contrasten prima tot zijn recht komen. Ikzelf heb ook twee dagen bezig geweest met deze soort. Niet vanuit een gehuurde hut of zo maar gewoon bij ons logies in de tuin. De vogels waren niet echt schuw maar meewerkend kon je ze ook niet noemen. Mooie foto!Gr David
Comment
-
heel mooie foto
Van een soort die ik nog nooit heb kunnen waarnemen.
heel knap
Comment
-
Mooie opname Raf, prachtige details en kleuren
Ik zie dat je mij raad opgevolgd hebt i.v.m. je naam aan de andere kant te plaatsen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment
-
-
Prachtige vogel, heel mooi op de foto gezet. Fijne achtergrond en kleuren.
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David Verdonck Bekijk berichtEén van de mooiere foto's die ik van deze soort gezien heb. Het licht maakt hier de foto waardoor alle details in de sterke contrasten prima tot zijn recht komen. Ikzelf heb ook twee dagen bezig geweest met deze soort. Niet vanuit een gehuurde hut of zo maar gewoon bij ons logies in de tuin. De vogels waren niet echt schuw maar meewerkend kon je ze ook niet noemen. Mooie foto!
Eerst kwam een vos het brood opeten, en daarna een ree.
Al een geluk dat ik zoveel brood bij had..
Comment
-
-
Wat een prachtige achtergrond....De rest natuurlijk ook..
Hele dikke proficiat..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment