Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik wordt normaal gezien niet wild van wild op foto's, maar van deze wel!! Super moment, heeeeel knappe scherpte. topper! heel erg verdiende HOF!!
P.S. ondanks de keuze van het HOF team, voorkeur voor de versie met tak
Proficiat met je HOF!
Subliem moment, vooral te genieten in de originele opname!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Superplaatje Wim. proficiat! Het is moeilijk kiezen welke nu net de betere van de 2 is.
Origineel is zeer knap idem net zoals de crop versie. Mooie DOF op dat kopje. niet eenvoudig.
Neig toch ietske naar het origineel
Met de update erbij duidelijk te zien wat ik vermoede, is niet echt een vluchtopname maar een landingspose
Goed scherpgesteld op de landingsplaats en klikken maar, pakt hier heel goed uit
De prooi in de snavel maakt het net even wat extra spannender.
Dus zeker en vast een dik verdiende Hof plaats, proficiat Wim !
Gewoon prachtig. Ik vraag me alleen af waar al deze ijsvogels zitten. Ik heb nog nooit ééntje tegen gekomen, laat staan kunnen trekken.
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Comment