Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Roodborsttapuit
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Roodborsttapuit
Die staat er heel mooi op, maar het retoucheerwerk laat wat te wensen over vooral aan de takjes. De vlakke, groene achtergrond ziet er een beetje vreemd uit, is die achteraf toegevoegd?
-
-
vogeltje staat er heel mooi op Etienne, het wegclonen van de takjes had wel nog wat subtieler gekund, maar toch een mooie opname
Comment
-
Een update geplaatst, en ben benieuwd naar de reacties.
Mvg.
Comment
-
Hoe heb je dan zo'n groene achtergrond gekregen als ik mag vragen
Oorspronkelijk geplaatst door toyotacorolla Bekijk berichtNee, aan de achtergrond is niets gedaan.Canon EOS 550D // 15-85mm IS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk berichtHoe heb je dan zo'n groene achtergrond gekregen als ik mag vragen
Uiteraard zijn de meeste foto's naturel die hier geplaatst worden, bij mij toch in ieder geval.
De eigenlijke achtergrond maar ook hoe ver je onderwerp van deze achtergrond staat is bepalend voor zo een opname en uiteraard ook je gekozen diafragma
Hoe verder je onderwerp van de achtergrond zit hoe egaler hij zal zijn ;-)
Over deze opname dan, hij staat er goed op
Maar ik zie hier op mijn scherm volledig de bijgewerkte onderkant in een ander kleur groen Etiënne
Tevens klopt het takje nu niet meer waar hij op zit
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Inderdaad de meeste foto's die ik zie zijn neutraal (denk ik)
de vogel staat er inderdaad mooi op maar de achtergrond vindk niet mijn ding; heb het liefst wat natuurlijker. anders wel mooie foto van de roodborstje
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDeze vraag keert regelmatig terug en er zijn hier veel mensen die denken dat een achtergrond achteraf wordt toegevoegd
Uiteraard zijn de meeste foto's naturel die hier geplaatst worden, bij mij toch in ieder geval.
De eigenlijke achtergrond maar ook hoe ver je onderwerp van deze achtergrond staat is bepalend voor zo een opname en uiteraard ook je gekozen diafragma
Hoe verder je onderwerp van de achtergrond zit hoe egaler hij zal zijn ;-)
Over deze opname dan, hij staat er goed op
Maar ik zie hier op mijn scherm volledig de bijgewerkte onderkant in een ander kleur groen Etiënne
Tevens klopt het takje nu niet meer waar hij op zit
grts
SiegCanon EOS 550D // 15-85mm IS
Comment
-
Veel teveel bewerkt lijkt het me , hoe kwam deze uit de camera. Kan toch niet zo slecht zijn dat je de tenen moet amputeren?Gr David
Comment
-
ivm. Vorige reactie, een nieuwe onbewerkte update geplaatst.
Mvg.
Comment
-
Comment
-
-
Comment