Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik zou er geen idee van hebben. Wat ik wel weet is dat ik deze plaat wel naar waarde kan schatten! Echt knap, timing, uitsnijding, scherpte, ... Jaloers
Duidelijk gewoon een begroeting. Als het om te sparren is, dan blijven ze met hun voorhoofd van elkaar weg.
Mooi plaatje! Kleuren typisch voor olifanten die in de vrije natuur leven. In de zoo zijn ze grijs, maar op de meeste plaatsen in Afrika krijgen ze (door "dust baths" en modderbaden en zo) de kleur van hun omgeving ...allee, van de grond dan hee. En dat in het "golden light" van zonsopgang: beter wordt het niet.
Mooi moment, heel agressief lijkt het er niet aan toe te gaan, wellicht wat speelse krachtmeting. Ik merk wel iets raars in de dof: de dof van links- en rechtsonder lijkt me niet te kloppen met de dof van middenonder. Links nabewerkt en in het midden niet?
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Nee Ingrid, er is niets gedeeltelijk nabewerkt aan de foto, enkel de uitsnede en de verscherping in zijn geheel.
Mvg,
Danny
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Mooi moment, heel agressief lijkt het er niet aan toe te gaan, wellicht wat speelse krachtmeting. Ik merk wel iets raars in de dof: de dof van links- en rechtsonder lijkt me niet te kloppen met de dof van middenonder. Links nabewerkt en in het midden niet?
Grt, Ingrid.
Nee Ingrid, er is niets gedeeltelijk nabewerkt aan de foto, enkel de uitsnede en de verscherping in zijn geheel.
Mvg,
Danny
Ik heb nog eens gekeken…de achtergrond is water, denk ik, met rechts reflecties erin en links niet, daar zal het aan liggen. Sorry, niet goed gekeken, dus
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Inderdaad Ingrid, dat is wat je bedoelde, ik begreep het niet helemaal. De linkse staat nog voor de drinkplas, de rechtse net niet. Toch goed gezien van je.
Gr.
Danny
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Ik heb nog eens gekeken…de achtergrond is water, denk ik, met rechts reflecties erin en links niet, daar zal het aan liggen. Sorry, niet goed gekeken, dus
Inderdaad Ingrid, dat is wat je bedoelde, ik begreep het niet helemaal. De linkse staat nog voor de drinkplas, de rechtse net niet. Toch goed gezien van je.
Gr.
Danny
Bedankt Danny voor de verduidelijking, had er al over geschreven in mijn reply #4
Comment