Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel tof en origineel, nog net met de bijna herkenbare eend (?) in de BG - inderdaad jammer dat hij niet naar rechts keek, maar de rest maakt dat meer dan goed.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Die twee slobeenden vragen teveel aandacht. De kijkrichting werkt ook niet mee. Goed dat je eens iets anders probeert dan de typische close-up ( die zeker en vast ook mooi kunnen zijn)
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
Die twee slobeenden vragen teveel aandacht. De kijkrichting werkt ook niet mee. Goed dat je eens iets anders probeert dan de typische close-up ( die zeker en vast ook mooi kunnen zijn)
Precies mijn gedacht
En volgens mij zijn het vier Slobeenden
het concept om het dier ruimtelijk in de foto te zetten is super en kan bij een passende achtergrond i.m. veel mooier zijn dan een close up. Hier is de achtergrond eerder idd. afleidend dan versterkend naar mijn idee, als de vogel nar rechts had gekeken was de foto al een stuk sterker geweest..maar misschien heb je die ook?
Groetjes,
loulou
Comment