Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zeer mooi , Ik kweek de kruisbek sinds jaren ,heb spijtig genoeg nog geen enkele kunnen waarnemen in de natuur !
Is deze foto in Belgie genomen als ik dat mag weten ?
Nee daarvoor moet je iets over de grens in Limburg Nederland zijn.
Er zitten daar sinds eind November vorig jaar Grote Kruisbekken.
De gewone zitten op verschillende locaties in Nederland
Je hebt deze mooie vogel goed vastgelegd. Scherpte en moment zijn goed, maar wat ik vooral mooi vind, is hoe hij zijn kleuren perfect passen bij de herstblaadjes. Ik weet niet of je links nog meer ruimte hebt, dat zou hem in mijn ogen nòg mooier maken. Maar knap, hoor.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Lastig voor mij om de kleur op mijn beeldscherm goed en gelijk te krijgen het is maar net onder wat voor hoek ik erop kijk, en op wat voor tijdstip van de dag!
Ik heb helaas geen ruimte links anders had ik hem een stuk opgeschoven.
Je ziet daar al een stukje van een vrouwtjes vogel.
De foto's zijn op 15-02-2014 genomen en toen hadden we windkracht 7-9 dus dat leek inderdaad wel herfst!!
Eerst was hun drinkplas bladvrij maar later lag deze gelukkig vol met blaadjes.
Comment