Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie buizerd en een leuk moment
Wel wat krap in het kader, das spijtig. De kleursaturatie van het rood vind ik er wat over (kijk maar eens naar het bloed op de aangeboden prooi)
Tevens heb je enkele overbelichte stukjes in de flank zitten die hard opvallen, kan je nog makkelijk wat verhelpen
Lijken me allemaal in hetzelfde bos gemaakt te zijn die reeks die je laten zien hebt ? Hut van David vermoed ik.
Wel wat krap in het kader, das spijtig.
Lijken me allemaal in hetzelfde bos gemaakt te zijn die reeks die je laten zien hebt ? Hut van David vermoed ik.
grts
Sieg
Ik kan je volgen met iets te krap in het kader maar is de volledige foto op 300 mm !
De foto's zijn inderdaad allen van hetzelfde bos maar wel in een hut die ik recent zelf geinstalleerd heb op een andere plaats.
Mooi moment Jelle, al vind ik de kleuren niet echt lekker kijken.
Vooral de rode tinten.
Krap in het kader vind ik voor deze foto geen probleem, al had ik hem wel liever op 1024px gezien.
Achtergrond een beetje druk, resultaat van slechts op 300mm te fotograferen.
Comment