Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Arctische + cropversie
Collapse
X
-
-
Re: Arctische
Mooi spiegelbeeld van dit prachtig dier ! Ook op je website zijn erg knappe foto's te zien !!
Mvg John
-
Bedankt voor de comment, dacht al dat die na 123 kijken en geen reactie mislukt was.
Comment
-
Graag gedaan hoor, ik probeer meestal comment te geven aan de foto die ik bekijk, of hij moet me helemaal niet interesseren dan kan het zijn dat ik het eens voorbij laat gaan.
Wat me in deze foto aanspreekt is vooral de mooie weerspiegeling. Ik zou dan ook misschien zelf geopteerd hebben voor minder omgeving en de foto anders gekadreerd hebben. Je kan deze nog altijd wat bijcroppen om meer aandacht naar het dier en zijn weerspiegeling te laten gaan.
Mvg John
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtGraag gedaan hoor, ik probeer meestal comment te geven aan de foto die ik bekijk, of hij moet me helemaal niet interesseren dan kan het zijn dat ik het eens voorbij laat gaan.
Wat me in deze foto aanspreekt is vooral de mooie weerspiegeling. Ik zou dan ook misschien zelf geopteerd hebben voor minder omgeving en de foto anders gekadreerd hebben. Je kan deze nog altijd wat bijcroppen om meer aandacht naar het dier en zijn weerspiegeling te laten gaan.
Mvg John
Oorspronkelijk geplaatst door Sepulchre Bekijk berichtKnap ding! Waar is deze foto getrokken?
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtMagnifieke foto.
Toch zou ik hem nog even verder uitsnijden. zie ook #4
Maar wie ben ik ? Ik kan er alleen maar van dromen.
Meer van dat graag.
Comment
-
De crop is beter Kurt
Maar je had niet echt geluk met het licht en die omgeving hé
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Up is
Wist trouwens niet dat ze deze dieren in de zoo hadden.
Mvg John
Comment
Comment