Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuke uitsnede Ingrid en een mooie zw-wt omzetting
Mijn blik wordt wel steeds naar de rechtse onscherpe olifant getrokken en dat vind ik wat spijtig.
We kijken nu eenmaal van links naar rechts in een beeld, misschien een optie om de foto te spiegelen ?
Mijn blik wordt wel steeds naar de rechtse onscherpe olifant getrokken en dat vind ik wat spijtig.
We kijken nu eenmaal van links naar rechts in een beeld, misschien een optie om de foto te spiegelen ?
grts
Sieg
Hangt er overigens van af of je Europeaan of Arabier bent - voor mij oogt de foto rustiger en eenvoudiger op deze manier, bij de spiegeling gaat voor mij de onscherpe olifant verloren in de compositie, wat dus niet de bedoeling is…hij staat er niet per ongeluk op
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Mooie zwartwitter, de compo werkt voor mij wel, minder sterk vind ik het wit bij de ogen, dat ziet er door de bewerking wat onaards uit, wellicht ietsjes donker maken?
groetjes,
Loulou
Heel knap !! uitsnede is heel goed gekozen ! Ook voor mij werkt de minder scherpe olifant rechts heel goed. Mijn zicht ordt er ook naartoe getrokken, nadat ik eerst het scherpe beeld in het oog had. Volgens mij iss dit van links naar rechts. Merk wel dat ik snel terug naar de scherpe olifant kijk.
Al bij al een hele toffe foto !!
Comment