Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pimpeltje staat er toch goed op hoor,
Scherpte ziet er goed uit, achtergrond mooi legaal van kleur.
Misschien volgende keer voor een iets mooiere tak kiezen, eentje met mos...dat zien de mensen graag..
Contrasten zou ik verminderen, en het kader zou ik ook weglaten.
Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk,
Misschien volgende keer voor een iets mooiere tak kiezen, eentje met mos...dat zien de mensen graag..
Groeten,
Raf
Volledig mijn gedacht, behalve dan van die achtergrondkleur, want ik weet niet of er ook illegale kleuren bestaan
De kleuren zijn misschien wel legaal maar niet helemaal in balans denk ik. De winter komt er aan dus er komen nog kansen genoeg om deze kereltjes vast te leggen.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Dit pimpeltje ziet er niet slecht uit, scherpte is goed, maar de kleurbalans ziet er niet goed uit.
De setting kan een upgrade gebruiken, en het kader hoeft niet voor mij.
Maar deze modelletjes dienen zich heel frequent aan, dus ik zie uit naar een volgende van jouw.
Comment