....vrouwtje zwartkop. Staartje zit verborgen maar anderzijds vond ik de bessen op deze manier wel iets ruimtelijks toevoegen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bessen plus....
Collapse
X
-
-
-
Re: Bessen plus....
Zitten hier bij ons nu ook volop in de bessenstruiken
Ze staat er mooi scherp op Eric, maar voor mij persoonlijk net iets te veel bessen, kwestie van smaak ;-)
grts
Sieg
ps. heb je iets weggecloned boven/achter haar ?Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZitten hier bij ons nu ook volop in de bessenstruiken
Ze staat er mooi scherp op Eric, maar voor mij persoonlijk net iets te veel bessen, kwestie van smaak ;-)
grts
Sieg
ps. heb je iets weggecloned boven/achter haar ?
Zelfde gedacht hier,
Groeten,
Raf
Comment
-
ja... das een heel mooie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZitten hier bij ons nu ook volop in de bessenstruiken
grts
Sieg
ps. heb je iets weggecloned boven/achter haar ?
In de linkbovenhoek heb ik inderdaad een twijg "weg getoverd". Straf dat je dat ziet want ik ben zelf moeten gaaan kijken op het origineel waar hij juist zat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtSieg, de vogel zat helemaal vrij. Achteraan is niks weggemoffeld. Wat je aan haar staart ziet is een dorre tak die er nog juist boven komt.
In de linkbovenhoek heb ik inderdaad een twijg "weg getoverd". Straf dat je dat ziet want ik ben zelf moeten gaaan kijken op het origineel waar hij juist zat
Het viel me trouwens onmiddellijk op, niet dat het slecht gedaan is hé, verre van zelfs.
Maar meestal valt het me op wanneer iets weggepoetst is, kweet nie hoe dat komt ....
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Tja Sieg ziet ook alles wat er niet is
Ik zie het niet... Mooie foto maar naar mijn goesting ietsje te druk.
Mooi vrouwtje!
Comment
-
Comment