Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Zitten hier bij ons nu ook volop in de bessenstruiken
Ze staat er mooi scherp op Eric, maar voor mij persoonlijk net iets te veel bessen, kwestie van smaak ;-)
Ze staat er mooi scherp op Eric, maar voor mij persoonlijk net iets te veel bessen, kwestie van smaak ;-)
grts
Sieg
ps. heb je iets weggecloned boven/achter haar ?
Sieg, de vogel zat helemaal vrij. Achteraan is niks weggemoffeld. Wat je aan haar staart ziet is een dorre tak die er nog juist boven komt.
In de linkbovenhoek heb ik inderdaad een twijg "weg getoverd". Straf dat je dat ziet want ik ben zelf moeten gaaan kijken op het origineel waar hij juist zat
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Sieg, de vogel zat helemaal vrij. Achteraan is niks weggemoffeld. Wat je aan haar staart ziet is een dorre tak die er nog juist boven komt.
In de linkbovenhoek heb ik inderdaad een twijg "weg getoverd". Straf dat je dat ziet want ik ben zelf moeten gaaan kijken op het origineel waar hij juist zat
Dat was inderdaad hetgeen ik bedoelde Eric met boven/achter haar, had ook kunnen zeggen "linkerbovenhoek" inderdaad ;-)
Het viel me trouwens onmiddellijk op, niet dat het slecht gedaan is hé, verre van zelfs.
Maar meestal valt het me op wanneer iets weggepoetst is, kweet nie hoe dat komt ....
Comment