Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knap plaatje Wim !
Al heb ikzelf wel twijfel over de reflectie, voor mij zelfs mooier zonder.
Het blauw zou ik wel naar beneden halen, er zit nu net nog iets teveel in. Duidelijk zichtbaar in de donkere schaduwdelen maar ook in de rand van de folie/waterlijn
Inderdaad indrukwekkende update hoor Wim !
Door het blauw eruit te halen komen de kleuren nu veel natuurlijker over van de Eekhoorn, dat zou ik zeker bij het origineel ook doen.
Toch lijkt het mij bij je update de achtergrond net iets anders te zijn, vooral duidelijk zichtbaar aan het groene sliertje links boven de snorharen ;-)
Ik vind ze allebei mooi, alhoewel er in de eerste duidelijk wat bewegingsonscherpte zit. De scherpte van de update met de spiegel van de tweede zou voor mij ideaal zijn
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Zo zie je maar hé Wim dat smaken enorm verschillen en dat veel mensen gewoon gaan voor de sfeer in de eerste
De onscherpte nemen ze er dan maar bij, eigenlijk toch wel raar ?
Heb je de tweede ook met reflectie?
Ik vind de kleuren en scherpte van de tweede veel beter, maar qua compositie ga ik toch ook wel helemaal voor de eerste.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment