Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vrije val
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Vrije val
Schitterende pose David !
Wit is hier en daar op het randje
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Knappe actiefoto David
Bij deze zijn al de vissen van Ravels en omstreken zijn gewaarschuwd
Johan
Comment
-
Het eerste wat in me opkwam is dat ik deze foto precies al eens gezien heb hier op BD
How to catch a fish !
Deze foto is toch een andere,
Prima foto, en schitterend moment heb je hier te pakken David
Groeten,
Raf
Comment
-
idem zelfde gedacht net als Raf...
Dit is inderdaad een andere foto.
wit is goed onder controle naar mijn gedacht.
mooie pose.
Maar toch even vragen. Het paaltje hier weggemoffeld?
titel zegt genoeg met een knipoogje...
Comment
-
Knappe opname maar als beginnend fotograaf vind ik het meer en meer opvallend dat sommigen klaarblijkelijk ervoor kiezen om de exifs gewoonweg niet zichtbaar te maken.
Jammer maar helaas..Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.
Comment
-
-
-
Schitterend!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Give and go Bekijk berichtHet eerste wat in me opkwam is dat ik deze foto precies al eens gezien heb hier op BD
How to catch a fish !
Deze foto is toch een andere,
Prima foto, en schitterend moment heb je hier te pakken David
Groeten,
RafNikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
http://www.google.com/profiles/dieder.plu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtMooie foto en mooi PS-werk David
Eric
Comment
-
Bedankt voor jullie toffe reacties. Inderdaad een oefening in ps waar ikzelf ook tevreden mee . Vele vliegbeelden worden zo gemaakt. Ik zou de vertrek of aanvliegpaaltjes niet willen tellen die zo verdwijnen. Op zich niets mis mee voor mezelf als de afdruk kwalitatief goed is.
Knappe opname maar als beginnend fotograaf vind ik het meer en meer opvallend dat sommigen klaarblijkelijk ervoor kiezen om de exifs gewoonweg niet zichtbaar te maken.
Jammer maar helaas..
Gr DavidGr David
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David Verdonck Bekijk berichtBedankt voor jullie toffe reacties. Inderdaad een oefening in ps waar ikzelf ook tevreden mee . Vele vliegbeelden worden zo gemaakt. Ik zou de vertrek of aanvliegpaaltjes niet willen tellen die zo verdwijnen. Op zich niets mis mee voor mezelf als de afdruk kwalitatief goed is.
Zolang er geen contact is tussen vogel en paal mag het voor mij wel weggeshopt worden, maar bij deze plaat heb je er een totaal andere wending aan gegeven door het buizenframe weg te moffelen.
Iets wegshoppen om de plaat mooier te maken (zoals ik bij die Kauw van Lisha gedaan heb) mag en moet kunnen vind ik.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment