Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
inbound @ sunset
Collapse
X
-
inbound @ sunset
mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mmLabels: Geen
-
-
Re: inbound @ sunset
Mooi sfeerplaatje Devid
Is dit een samengesteld beeld ?
Lijkt me sterk dat je hier de belichting perfect op de zon hebt gekregen en de meeuw ook nog goed belicht hebt
In ieder geval wel mooi gedaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Waarom gaat iedereen op bd er altijd van uit dat er geshopt, geplakt of met meerdere beelden geknutseld werd 😧 ??
Terwijl je met een raw bestand en lightroom 5 perfect meerdere items uit 1 foto goed kunt laten uitkomen .mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtWaarom gaat iedereen op bd er altijd van uit dat er geshopt, geplakt of met meerdere beelden geknutseld werd ??
Terwijl je met een raw bestand en lightroom 5 perfect meerdere items uit 1 foto goed kunt laten uitkomen .
Je hoeft inderdaad daarom niet te plakken of met samengestelde beelden te werken.
Wel een mooi totaalbeeld, en de "bewerking" is goed uitgevoerd.
Groeten,
Raf
Comment
-
-
Waarom gaat iedereen op bd er altijd van uit dat er geshopt, geplakt of met meerdere beelden geknutseld werd ??
Terwijl je met een raw bestand en lightroom 5 perfect meerdere items uit 1 foto goed kunt laten uitkomen .Gr David
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtWaarom gaat iedereen op bd er altijd van uit dat er geshopt, geplakt of met meerdere beelden geknutseld werd ??
Terwijl je met een raw bestand en lightroom 5 perfect meerdere items uit 1 foto goed kunt laten uitkomen .
Knap totaal plaatje dat je hier laat zien, alles klopt :-)
W.
Comment
-
En ik weet heus wel dat dit lukt met 1 RAW bestand en met de nodige nabewerking, ik heb er zo ook al verschillende gemaakt.
Het leuke aan zo een vraag te stellen is dat er dan een verduidelijking komt van de TS, waardoor anderen dan ook te weten komen hoe je aan zo een foto komt ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Hele leuke plaat, 2 in een.
Mooie zonsondergang en een meeuw die mooi beeldvullend het beeld ingevlogen komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim_DH Bekijk berichtNiet te snel op de teentjes getrapt zijn, ik weet zeker dat Sieg het niet slecht bedoelde.
Knap totaal plaatje dat je hier laat zien, alles klopt :-)
W.
maar is wel een algemene trend op BDmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Comment