Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Deze krombekstrandloper zie je normaal enkel aan de kust , vandaag zat hij verscholen in Averbode bos en heide ....
Deze trekker was duidelijk de weg kwijt ......
Last edited by witteplu; 13 september 2013, 21:28.
Reden: foto iets minder gecropt ...
Heerlijke soort om in eigen achtertuin te mogen fotograferen. Deze had ik ook graag hier in Ravels voor de lens gekregen. Zeker en vast zeldzaam! Scherpte zit op de vleugels, kop grenst op het randje lijkt me. Op waarnemingen is er dan weer niets te merken van die overgang. Daar lijkt de foto me ook minder gecropt. Als ik het zo zie heb je er nog andere leuke kunnen maken.
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
Heerlijke soort om in eigen achtertuin te mogen fotograferen. Deze had ik ook graag hier in Ravels voor de lens gekregen. Zeker en vast zeldzaam! Scherpte zit op de vleugels, kop grenst op het randje lijkt me. Op waarnemingen is er dan weer niets te merken van die overgang. Daar lijkt de foto me ook minder gecropt. Als ik het zo zie heb je er nog andere leuke kunnen maken.
..een keuze maken tussen 700 plaatjes is moeilijk hé David ...en ja op waarnemingen staat hij veel mooier , hier verdwijnt altijd veel detail bij het uploaden ..maar laat het niet aan men hart komen , ik heb er van genoten en dat is wat het meeste teld he , zeg nu zelf een krombekstrandloper fotograferen op 3 meter en dat vlak bij je deur .....heerlijk .
Last edited by witteplu; 12 september 2013, 20:28.
...en ja op waarnemingen staat hij veel mooier , hier verdwijnt altijd veel detail bij het uploaden ..maar laat het niet aan men hart komen , ik heb er van genoten en dat is wat het meeste teld he ...
De kijker op BD mag naar een flauw afkooksel kijken, als jij je maar geamuseerd hebt. Prachtige ingesteldheid is dat.
Jos Vanhengel
De kijker op BD mag naar een flauw afkooksel kijken, als jij je maar geamuseerd hebt. Prachtige ingesteldheid is dat.
Tot nooit meer ziens, witteplu!
Als jij dit een flauw afkooksel vind is dat jouw probleem !!! Ik heb net eens even gaan zien wat jij hier het laatste half jaar hebt gepost ...veel soeps is daar nie bij hé !!!!
plaatjes zoals dit http://forum.belgiumdigital.com/f40/...en-373786.html kan het kleinste kind ook hoor .
Altijd fijn een discussie op BD,
Maar Plu-ke uwe update is niet beter of slechter dan je vorige hoor.
Het probleem zit hem in het aantal Kb's. Ik ben er van overtuigd dat je foto messcherp is met heel veel detail, maar door te weinig Kb's kunnen we dat hier niet zien.
Je update is 71 Kb, waar een normale foto rond de 300 Kb zit.
Kijk eens hoeveel Kb je foto is op de PC, heeft hij ook zo weinig is er misschien een foutje gebeurd tijdens de nabewerking (hoewel jij geen nabewerking doet zeker... )
Anders zit de fout bij je fotoserver die deze "trekker" veel teveel comprimeert.
Toch eventjes eens nakijken Dieder, deze foto verdient het.
Comment