Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schotse terrier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • schotse terrier

    Hierbij een foto van mijn Schotse terrier, het onderwerp staat een beetje centraal. Voor de rest? Goed of slecht?


    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

  • #2
    Re: schotse terrier

    Niet slecht, maar alles kan beter: rechts oog te weinig zichtbaar, achtergrond storend, staart boven oor. Maar hij is goed belicht en scherp. Probeer eens bij zachter licht en met nog lager standpunt.

    Eric

    Comment


    • #3
      Re: schotse terrier

      Eric heeft de belangrijkste punten al opgenoemd, dus nog even opnieuw proberen met bovenstaande tips in het achterhoofd houdend

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: schotse terrier

        Idd, belangrijkste punten al opgenoemd, maar zeker geen slechte foto. Speel met de zon mee, probeer alle hoeken uit rond je hond en zo vind je de perfect belichte positie :-)

        Comment


        • #5
          Re: schotse terrier

          Mooie foto van een leuk beestje maar met een rustigere achtergrond zou dit nog mooier zijn.
          Canon

          Comment


          • #6
            Re: schotse terrier

            Oorspronkelijk geplaatst door jacky07 Bekijk bericht
            Mooie foto van een leuk beestje maar met een rustigere achtergrond zou dit nog mooier zijn.
            ja dat zie ik nu ook maar ik heb maar een klein tuintje dus kon niet anders. En meneer is een wegloper dus moet ik hem op een andere locatie altijd aan de lange lijn houden. (10m). En dan heb je geen handen meer vrij om foto's te maken met een DSRL.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: schotse terrier

              Ik weet niet of het hondjes zijn die gemakkelijk dingen aan leren, maar als ze het bevel wachten of blijven kennen, heb je al terug veel mogelijkheden :-)

              Comment


              • #8
                Re: schotse terrier

                Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                ja dat zie ik nu ook maar ik heb maar een klein tuintje dus kon niet anders. En meneer is een wegloper dus moet ik hem op een andere locatie altijd aan de lange lijn houden. (10m). En dan heb je geen handen meer vrij om foto's te maken met een DSRL.
                Ja, dit probleem heb ik ook altijd in onze tuin. De meest neutrale achtergrond dat ik hier kan vinden is de klimop haag.
                Onze hond(en) mogen en willen we ook niet los laten maar het gemakkelijkste is dat je met 2 bent en inderdaad met een lange lijn.
                Zo heb je de kans en tijd genoeg om met je DSLR foto's te maken.
                Canon

                Comment


                • #9
                  Re: schotse terrier

                  ja maar ik ben alleen, that's the problem....
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: schotse terrier

                    Oei, dat is inderdaad wat moeilijker.
                    Wat je ook eens kan proberen is om naar een hondenlosloopweide te gaan. Daar kan u hond vrij los lopen (en niet weglopen) en hebt u rustig de tijd om foto's te nemen.
                    Wel is het een beetje uitkijken naar de andere honden. Niet alle honden zijn daar ook 100 percent te betrouwen en staan niet onder (goed) commando van hun baas.
                    Maar als het er rustig is kan dat zeker het proberen waard zijn.
                    Al is u eerder vertoonde foto ook heel mooi hoor!
                    Canon

                    Comment

                    Working...
                    X