Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Pose is mooi maar ofwel zit de scherpte niet op de juiste plaats ofwel is er te veel ruisonderdrukking gebruikt. Bovendien zit hier een extreme blauwzweem over.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Zo'n blauwneus heb ik nog niet tegen gekomen. Hopelijk is het om te lachen want dit lijkt nergens naar. Hoe krijg je dit voor elkaar? Aan die lens moet je niet twijfelen, die is goed.
Inderdaad, zat een serieuze blauwzeem op, ook de witbalans wat aangepast.
De scherpe kan ik helaas niet verbeteren, was eigenlijk al een serieuze crop.
Hopelijk is de update wat beter.
Vogelfotografie is nog nieuw voor mij, dus alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg,
Kvole
Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L
Inderdaad, zat een serieuze blauwzeem op, ook de witbalans wat aangepast.
De scherpe kan ik helaas niet verbeteren, was eigenlijk al een serieuze crop.
Hopelijk is de update wat beter.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg,
Kvole
Eén gouden tip: probeer zo dicht als mogelijk bij je onderwerp te komen zodat je niet te veel hoeft te croppen
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Veel plezier alvast met je nieuwe uitdaging. In feite is croppen altijd kwaliteitsverlies. Begin eerst met eenvoudige soorten en ga vol voor kwaliteit. De meeste soorten laten zich moeilijk benaderen. Gaandeweg leer je de gedragingen van de dieren kennen en lukt dit beter en beter. Techniek en kwaliteit zijn de eerste vereiste om in showcase te posten.
Comment