Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto genomen in Runde, Noorwegen.
Qua drukte viel dat daar nog best mee vond ik, toestanden zoals bij de Farne Islands zal je daar niet zo vlug meemaken.
Ik heb daar nog 2 toffe BD collega's tegen het lijf gelopen, en wacht nog altijd op hun foto's...
Schitterend plaatje Raf,mooi op ooghoogte en goed scherp.
Het was een mooie wandeling om de papegaaiduikers te kunnen fotograferen,maar de voldoening was groot.
foto komt er aan.
De papegaai duiker staat er heel mooi op, Mooie rustige achtergrond en ook knap dat je hem daar op ooghoogte heb kunnen fotograferen....
Ben er vorig jaar geweest, vond het echt een heel mooi eilandje met die steile kliffen, drukte viel mij ook reuze mee, heb ook wel papegaaiduikers gefotografeerd maar bij lange na niet zo mooi als deze.
Staat er mooi op Raf, precies een succesvolle reis geweest naar het hoge Noorden !
Had misschien nog mooier geweest, zonder het gras links beneden.
Al blijft het een top plaatje.
Zeer mooi, precies dat ze uren voor de spiegel heeft gestaan :-)
Grt erik
Uiterlijk is er (voor ons) bij dit soort papegaaiduiker (Fratercula Arctica) geen verschil tussen een hij en een zij.
Maar er is iets mis met de kleurzweem, een papegaaiduiker heeft in werkelijkheid hardere kleuren.
Hoe laat op de dag heb je deze foto genomen ? Heb je hem ook in RAW ?
Comment