Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind deze ook een hele mooie hoor, wat een prachtig licht had je die dag, ik kan het me levendig voorstellen wat een prachtige ervaring dit moet geweest zijn om alleen al deze prachtige arenden te mogen aanschouwen en om dan ook nog thuis te komen met zo'n prachtige foto's.
...Maar had toch helemaal af geweest, als hij er volledig op stond.
Dat is nu net wat ik niet wilde, als je de hele vogel in beeld wil kan je niet de nadruk leggen op de kracht, dynamiek, de vervaarlijke kop, de vangst... die deze vogel uitstraalt.
Speciaal daarvoor heb ik deze foto gemaakt met de 600mm, om toch zo weinig mogelijk te hoeven croppen en detailverlies te hebben.
En ik kan je verzekeren, fotograferen met 600mm uit de losse hand in een klein sterk wiebelend bootje is geen sinecure.
Toeval wil dat ik de dag ervoor bij hem thuis een reeks foto's gezien heb, genomen door de betere en gekende natuurfotografen, en wat me sterk opviel was dat er meerdere foto's waren waar de zeearend er niet volledig opstond.
Standaard plaatjes zijn er al genoeg, durven afwijken van het gewone...
Smaken en kleuren verschillen, al maar goed.
bedankt voor jullie reactie
Ik sluit mij volledig aan bij het antwoord van Give and go, het onderwerp, de gevangen vis en de ogen van de arend op een diagonaal die mijn oog volgt; KNAP
Comment