Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koudbloed
Collapse
X
-
-
Re: Koudbloed
Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk berichtMooie compo, niet de klassieke "paardekop", maar eens een andere invalshoek.Anders dan anders zijn in een dierenportret is niet altijd eenvoudig. Een paardenkopje vastleggen en dan een hoop bewerkingen erop los oogt dan vaak mooier voor de meeste. Hier zit geen enkele bewerking op en is een natuurlijke foto en compositie. Zelfs niet in RAW genomen, want met het juiste gebruik van de witbalans/instellingen en vooraf even goed licht meten is vaak nabewerking een overdaad. Hier kwam de automatische WB het beste tot zijn recht.
Comment
-
Alleszins origineel. Denk dat het beter zou overkomen indien het paard meer naar rechts was geplaatst zodat er wat meer ruimte in de kijkrichting overblijft. En met wat bewerking de wolken wat meer kracht geven? Ook met groothoek geprobeerd om het landschap ook scherp in beeld te krijgen? Je krijgt dan wel een andere foto met minder nadruk op het paard. Niet gemeten, maar staat de horizon recht? Lijkt me iets omhoog te lopen maar kan gezichtsbedrog zijn.
Eric
Comment
-
Een prachtige foto, paard mooi scherp, en zijn kijkrichting trekt je mee verder het landschap in. Als je wat meer op de details let voel je de wind bijna waaien
Heb even je website en blog bekeken en wens je nog veel sterkte met kuur 8/8. By the way, een kale man kan ook mooi zijn hoor, ik kan er van mee spreken
Comment
-
Leuk beeld met een interessante benadering
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk berichtMooie compo, niet de klassieke "paardekop", maar eens een andere invalshoek.Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk berichtNiet gemeten, maar staat de horizon recht? Lijkt me iets omhoog te lopen maar kan gezichtsbedrog zijn.
Eric
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtEen prachtige foto, paard mooi scherp, en zijn kijkrichting trekt je mee verder het landschap in. Als je wat meer op de details let voel je de wind bijna waaien
Heb even je website en blog bekeken en wens je nog veel sterkte met kuur 8/8. By the way, een kale man kan ook mooi zijn hoor, ik kan er van mee spreken
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtLeuk beeld met een interessante benadering
grts
Sieg
Comment
-
Comment