Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi moment - ik geloof niet dat ik dat eerder zo expliciet in beeld gebracht heb gezien.
Compositie en framing zijn dik in orde, maar de bewerking vind ik persoonlijk iets minder. Het is ongetwijfeld stof, maar het lijkt nu alsof er een selectief vignet is gebruikt. Dat gevoel wordt versterkt door het feit dat de bomen in de achtergrond heel donker zijn, terwijl de zwarte strepen van de zebra's juist vrij licht lijken. Normaal gesproken zou je het tegenovergestelde verwachten. Ik was er uiteraard niet bij, dus misschien zag het er precies zo uit, maar mijn eerste indruk was dat er iets niet klopte. Hopelijk kun je daar iets mee.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Mooi moment - ik geloof niet dat ik dat eerder zo expliciet in beeld gebracht heb gezien.
Compositie en framing zijn dik in orde, maar de bewerking vind ik persoonlijk iets minder. Het is ongetwijfeld stof, maar het lijkt nu alsof er een selectief vignet is gebruikt. Dat gevoel wordt versterkt door het feit dat de bomen in de achtergrond heel donker zijn, terwijl de zwarte strepen van de zebra's juist vrij licht lijken. Normaal gesproken zou je het tegenovergestelde verwachten. Ik was er uiteraard niet bij, dus misschien zag het er precies zo uit, maar mijn eerste indruk was dat er iets niet klopte. Hopelijk kun je daar iets mee.
Komt inderdaad door het stof, Marsel, dat links niet aanwezig is, heb verder niets gevignetteerd of zo...dank voor je commentaar!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Ben er nooit geweest en het zal er ook nooit meer van komen denk ik Toffe opname Het meeste is al geschreven, alleen jammer dat er geen topic erotiek is hier Hoeft natuurlijk niet hoor
Comment