Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na het baden ......deel 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Na het baden ......deel 2

Nog een poging , kijken of deze jullie beter smaakt

Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Re: Na het baden ......deel 2

das ook weer een mooie.
    veel details in het verenpak..heel goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voldoende scherp en goed belicht maar onderaan wat krap, bijna geen verschil in oog en zwart van snavelbasis, lager standpunt zou het nog meer aanspreken.

Eric

Comment

Mooi moment maar de BG werkt heel storend
        D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
        Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
        Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
          Mooi moment maar de BG werkt heel storend
          Ik zal volgende keer vragen aan de zwaan of hij alsjeblieft uit het water wil gaan zodat ik een mooiere BG krijg ........oke ?
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
            Ik zal volgende keer vragen aan de zwaan of hij alsjeblieft uit het water wil gaan zodat ik een mooiere BG krijg ........oke ?
            Je wil toch commentaar krijgen of reacties als je hier een foto plaatst? Dan begrijp ik niet goed waarom je zo reageert......oke?

Er al eens aan gedacht dat niet alleen je onderwerp zich kan verplaatsen maar dat je ook zelf een ander standpunt kan innemen? Beetje lager, wat meer naar links of rechts kan soms een wereld van verschil maken.

Hoe je ook draait of keert: combinatie van je camerastandpunt, diafragma-opening en bijbehorende CA en de rimpeling in het water maken dat de BG voor mij veel te nerveus is en dus storend werkt.
            Flickr - JAlbum

Comment

Je wil toch commentaar krijgen of reacties als je hier een foto plaatst? Dan begrijp ik niet goed waarom je zo reageert......oke?

Er al eens aan gedacht dat niet alleen je onderwerp zich kan verplaatsen maar dat je ook zelf een ander standpunt kan innemen? Beetje lager, wat meer naar links of rechts kan soms een wereld van verschil maken.

Hoe je ook draait of keert: combinatie van je camerastandpunt, diafragma-opening en bijbehorende CA en de rimpeling in het water maken dat de BG voor mij veel te nerveus is en dus storend werkt.
              Beetje lager , dan stond ik in het water. Ik stond op een brug namelijk en zo'n schot is een momentopname , de zwaan zal op mijn verzoek , als IK er klaar voor ben , echt niet nog eens zijn vleugels gaan uitschudden.
              Ik kan goed tegen kritiek , maar dan moet de kritiek wel ergens op slaan .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
                Beetje lager , dan stond ik in het water. Ik stond op een brug namelijk en zo'n schot is een momentopname , de zwaan zal op mijn verzoek , als IK er klaar voor ben , echt niet nog eens zijn vleugels gaan uitschudden.
                Ik kan goed tegen kritiek , maar dan moet de kritiek wel ergens op slaan .....
                De kritiek slaat op je BG, dat was toch duidelijk dacht ik, en ik heb je proberen aan te geven hoe dat die m.i. beter kan worden. Je reactie impliceert dat je beseft dat JIJ er inderdaad niet klaar voor was, de zwaan wel.

Dat is net de essentie van fotografie en de sleutel tot het maken van betere foto's, zeker voor dierenfotografie. Je moet er voor zorgen dat JIJ er klaar voor bent en dan kan je alleen maar hopen dat je onderwerp wil meewerken. De zwaan zit er waarschijnlijk nog...misschien zijn jullie er ooit nog eens samen klaar voor...
                Flickr - JAlbum

Comment

.misschien zijn jullie er ooit nog eens samen klaar voor...
                  Laten we het hopen

Comment

Toch iets beter als de eerste upload van deze Zwaan
                    Maar volg toch ook in de opmerkingen van Eric en Eric

grts
                    Sieg

Ps. Of de reactie van uwentwege passend was ?
                    Het waren nogthans bruikbare tips !
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                    X