Ze waren niet schuw en relatief gemakkelijk te fotograferen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bekvechten
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bekvechten
Mooi moment
De rest is hierboven reeds vernoemd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk berichtMooi tafereel, hard licht en storend groen thv muil, zeker links.
Eric
Comment
-
Bedankt voor de eerlijke reacties. Er zijn inderdaad wat dingen die beter hadden gekunnen, maar ik vond het in zijn geheel toch een mooi beeld.
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtok akkord met voorgangers. Mits wat temperen van hooglichten en wat intensievere nabewerking kan je hier nog meer uithalen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk berichtBedankt voor de eerlijke reacties. Er zijn inderdaad wat dingen die beter hadden gekunnen, maar ik vond het in zijn geheel toch een mooi beeld.
De vorige keer kreeg ik kritiek over mij dat mijn foto te veel bijgewerkt was, daarmee had ik me nu ingehouden. Ik wil wel eens zien wat ik er nog allemaal uit kan halen, maar hard licht zal hard licht blijven vrees ik. De takjes zou ik in theorie kunnen wegshoppen, maar zijn zulke bewerkingen niet not done voor natuurfotografie?
Trouwens als je in RAW fotografeert is je foto zelden toonbaar en elke nabewerking die je dan doet is een persoonlijke keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtFoto's bewerken en nabewerking is zo oud als de fotografie zelf. Als je een foto maakt is dat jouw foto en mag je er m.i. mee aanvangen wat je ook maar wil. Jij beslist uiteindelijk of je die foto aan een publiek wil tonen en hoe er die volgens jou moet uitzien. Er zijn de puristen die geen twijgje wegshoppen en zweren bij het produkt wat zo uit de camera komt.
Trouwens als je in RAW fotografeert is je foto zelden toonbaar en elke nabewerking die je dan doet is een persoonlijke keuze.
Eric
Comment
Comment