Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik volg je volledig...de natuur ... is de natuur... streven naar 'de perfect ogende , bijna studio achtige achtergrond' vind ik er soms over.
Dit is een zeldzaam plaatje, een dier dat zich weinig laat zien, laat staan in deze omstandigheden. Topplaat.
amaai dit op iso 6400 en snelheid amper 1/15 sec ,sta versteld van het resultaat ,heel knap is dit ,en gelukkig bestaat de HOF anders had ik deze wellicht nooit gezien (het forum is al zo groot he )dikke proficiat Theo
proficiat met je zeer verdiende HoF
blijf het toffe beesten vinden al roeien ze ze hier uit door hun burchten dicht te maken en er een soort gas in te doen.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik vind het op zich een mooie foto. Als ik de exif zie sta ik versteld van de kwaliteit van de foto.
Wetende dat het vlaamse vossen zijn maakt de foto nog specialer. Een verdiende plek in de HOF
Comment