Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Roofvogel shows moesten verboden worden, zonde dat deze prachtdieren vastgeketend zitten..
Maar soit, scherpte ligt niet op het oog maar op de snavel, een hoger F getal zou beter geweest zijn op deze afstand.
Ook botst dit prachtdier met zijn kopje telkens tegen de kaderrand aan, een beetje meer ruimte zou beter zijn.
Je naam op de foto is veel te nadrukkelijk aanwezig...
Roofvogel shows moesten verboden worden, zonde dat deze prachtdieren vastgeketend zitten..
Maar soit, scherpte ligt niet op het oog maar op de snavel, een hoger F getal zou beter geweest zijn op deze afstand.
Ook botst dit prachtdier met zijn kopje telkens tegen de kaderrand aan, een beetje meer ruimte zou beter zijn.
..... scherpte ligt niet op het oog maar op de snavel, een hoger F getal zou beter geweest zijn op deze afstand.
Ik heb een dubbel gevoel bij reacties als 'roofvogel shows moeten verboden worden, die arme diertjes liggen aan de ketting'...klopt wel, maar gaan we Planckendael en de Zoo dan ook sluiten? Hoe groot het verblijf zelfs is...een leeuw die opgesloten is...is dat nog een leeuw? ;-)
Dit is volgens mij niet de plaats om te discussiëren of zo'n shows al dan niet verboden zouden moeten worden.
Over de foto. Scherpte ligt niet op het oog, wat cruciaal is bij foto's van vogels. Daarnaast heb je geen plaats vrijgelaten in de kijkrichting, wat jammer is. Ik heb ook even gekeken naar je foto's in fotobeoordeling, de 2de vind ik de beste, ook beter dan diegene die hier gepost werd. Goed scherp op het oog en een beetje ruimte in de kijkrichting.
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Over de foto. Scherpte ligt niet op het oog, wat cruciaal is bij foto's van vogels. Daarnaast heb je geen plaats vrijgelaten in de kijkrichting, wat jammer is. Ik heb ook even gekeken naar je foto's in fotobeoordeling, de 2de vind ik de beste, ook beter dan diegene die hier gepost werd. Goed scherp op het oog en een beetje ruimte in de kijkrichting.
Comment