Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roofvogel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Roofvogel

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Nicky

Foto's zijn genomen bij een roofvogel show!

PS: Ik heb nog meer foto's van de roofvogels; hier in dit topic

Re: Roofvogel

Roofvogel shows moesten verboden worden, zonde dat deze prachtdieren vastgeketend zitten..
    Maar soit, scherpte ligt niet op het oog maar op de snavel, een hoger F getal zou beter geweest zijn op deze afstand.
    Ook botst dit prachtdier met zijn kopje telkens tegen de kaderrand aan, een beetje meer ruimte zou beter zijn.
    Je naam op de foto is veel te nadrukkelijk aanwezig...

Groeten,
    Raf
    Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Give and go Bekijk bericht
      Roofvogel shows moesten verboden worden, zonde dat deze prachtdieren vastgeketend zitten..
      Maar soit, scherpte ligt niet op het oog maar op de snavel, een hoger F getal zou beter geweest zijn op deze afstand.
      Ook botst dit prachtdier met zijn kopje telkens tegen de kaderrand aan, een beetje meer ruimte zou beter zijn.

Groeten,
      Raf
      Ik volg.

Eric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Give and go Bekijk bericht
        ..... scherpte ligt niet op het oog maar op de snavel, een hoger F getal zou beter geweest zijn op deze afstand.

Groeten,
        Raf
        Ik volg hierin

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oké, ook hier bedankt voor de tips/reacties!!

Comment

Ik heb een dubbel gevoel bij reacties als 'roofvogel shows moeten verboden worden, die arme diertjes liggen aan de ketting'...klopt wel, maar gaan we Planckendael en de Zoo dan ook sluiten? Hoe groot het verblijf zelfs is...een leeuw die opgesloten is...is dat nog een leeuw? ;-)

Comment

Dit is volgens mij niet de plaats om te discussiëren of zo'n shows al dan niet verboden zouden moeten worden.

Over de foto. Scherpte ligt niet op het oog, wat cruciaal is bij foto's van vogels. Daarnaast heb je geen plaats vrijgelaten in de kijkrichting, wat jammer is. Ik heb ook even gekeken naar je foto's in fotobeoordeling, de 2de vind ik de beste, ook beter dan diegene die hier gepost werd. Goed scherp op het oog en een beetje ruimte in de kijkrichting.
              70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht

Over de foto. Scherpte ligt niet op het oog, wat cruciaal is bij foto's van vogels. Daarnaast heb je geen plaats vrijgelaten in de kijkrichting, wat jammer is. Ik heb ook even gekeken naar je foto's in fotobeoordeling, de 2de vind ik de beste, ook beter dan diegene die hier gepost werd. Goed scherp op het oog en een beetje ruimte in de kijkrichting.
                Bedankt voor je reactie!

Comment

Working...
                X