Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het is zeker iets, hij staat er immers mooi op. Wel onderaan wat krap en bovenaan te veel leegte, meer detail in het verenkleed van de borst en je mag op 900 pixels dus waarom slechts 720?
Onderaan is hij idd krap, maar dit komt omdat ik onderaan niet meer ruimte had. Bovenaan heb ik hem inderdaad wel wat te veel ruimte gegeven. Pixels begrijp ik niet goed want ik heb hem aan 900x900 geupload bij Picasa en als ik kijk bij fotoinformatie op Picasa staat er 900x900. Vreemd dat hij hier op belgiumdigital aan 720x720 te zien is. Iemand enig idee hoe dit komt?
Te krap onderaan want de nagel is afgesneden
Geen detail in het verenkleed en de kleuren zijn niet mooi.
Die laatste twee opmerkingen komen waarschijnlijk door de te kleine upload van dit bestand, 76kb is echt wel veel te weinig om een foto te laten zien.
Probeer die bestandsgrootte rond de 300kb te houden !
Comment