Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwborst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blauwborst

    Deze kwam afgelopen weekend voor de lens zitten. Een fractie van een seconde en hij was terug weg. Is het iets?



    Alvast bedankt voor de reacties.
    Mvg Sam

  • #2
    Re: Blauwborst

    Het is zeker iets, hij staat er immers mooi op. Wel onderaan wat krap en bovenaan te veel leegte, meer detail in het verenkleed van de borst en je mag op 900 pixels dus waarom slechts 720?

    Eric

    Comment


    • #3
      Re: Blauwborst

      Staat er inderdaad mooi op, maar ik volg de comments van mijn voorganger eveneens.
      Zie ook flickr

      Comment


      • #4
        Re: Blauwborst

        Staat er zeker mooi op. Vind hem ook wat krap en de achtergrond niet zo mooi van kleur.
        Canon eos 30d & 40d;Canon ef 300mm f4 L IS USM
        Thijs Broekkamp| Website: www.wildnature.nl
        Weblog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/

        Comment


        • #5
          Re: Blauwborst

          Onderaan is hij idd krap, maar dit komt omdat ik onderaan niet meer ruimte had. Bovenaan heb ik hem inderdaad wel wat te veel ruimte gegeven. Pixels begrijp ik niet goed want ik heb hem aan 900x900 geupload bij Picasa en als ik kijk bij fotoinformatie op Picasa staat er 900x900. Vreemd dat hij hier op belgiumdigital aan 720x720 te zien is. Iemand enig idee hoe dit komt?

          Comment


          • #6
            Re: Blauwborst

            Die fractie van een seconde heb je heel goed benut om er een mooi plaatje van te maken! Onlangs hetzelfde meegemaakt, maar helaas te laat!
            Grt. Jef

            Comment


            • #7
              Re: Blauwborst

              Te krap onderaan want de nagel is afgesneden
              Geen detail in het verenkleed en de kleuren zijn niet mooi.
              Die laatste twee opmerkingen komen waarschijnlijk door de te kleine upload van dit bestand, 76kb is echt wel veel te weinig om een foto te laten zien.
              Probeer die bestandsgrootte rond de 300kb te houden !

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment

              Working...
              X