Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
die zat wel mooi vrij, ik zie ze enkel in een gracht tussen het riet, jammer dat het licht beetje aan de harde kant was , maar daar is niets aan te doen natuurlijk, mooie opname
Een buitenkansje als die zo vrij zitten. Op zich mooi vastgelegd maar wel akkoord met de bemerking over het harde licht. Ik vraag me wel af wat die ondergrond is.
Grt. Jef
staat er mooi op vind ik , wat betreft het harde licht vind ik dit zeker niet jammer en een pluspunt dat je hem zo
hebt kunnen platen . bij hard licht is de moeilijkheid toch iets hoger om een mooie plaat te maken .
maar hier zie je duidelijk alle detail in de lichte en donkere delen . met zacht licht maak je natuurlijk een andere sfeer
maar hier stoort het mij niet en vind ik hem geslaagd
Comment