Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Leuk beeld! Momenteel zullen ze wel terug diep weggekropen zijn...
Wat ochtend- of avondlicht en misschien net wat minder sprietjes zouden het nog beter maken.
Je zou zeggen dat de lente is begonnen als je dit mooie plaatje ziet van de Heikikkers
Als ik daarentegen hier door het raam naar buiten kijk ...
grts
Sieg
Bedankt allemaal voor de reacties.
Ja somber weertje, ook toen bij de opname was het grijs. Maar dit is geen heikikker, wel een heel mooie en apart gekleurde bruine kikker. De "snuit" van de heikikker is veel spitser en de trommelvlies is ietsje kleiner, ik moet toegeven...hij had mij ook even misleidt en dit toont aan hoe variabel bruine kikkers wel zijn. Ik heb er vorig jaar nog meer dan 4000 onder m'n neus gehad en de mafste kleurslagen komen daar in terug: geel, rood, groenig, pikzwart, gestippeld, getijgerd...en dus ook blauwig.
Comment