Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waterbuffels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• waterbuffels

deze stonden eerst rustig te grazen op de st-lucia wetlands (zuid afrika)en zijn ze nu geschrokken van iets ik weet het niet maar ineens liepen ze allemaal weg door het water,dit maakt ze echte waterbuffels
    Nikon D90+sigma 100-300 F4+1.4TC op 140mm,1/800 en op F5,6

Fujifilm X-T1 , fuji xf 18-55mm F2.8-4 ,fuji xf 18-135mm F3.5-5.6 ,fuji xf 60mmF2.4 Macro , fuji xc 50-230mm.

Re: waterbuffels

Jeetje, wat jammer dat deze foto zo krap gekaderd is. Als de foto rechts en boven veel meer ruimte zou hebben gehad, zou ik het qua kleuren/bewerking een aparte en interessante foto hebben gevonden.
    http://jonggolde.nl

Comment

Als een wandschildering van eeuwen geleden. Vind dit heel mooi.

Comment

Apart beeld
        Wel krap in het kader

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

@jonggolde en sieg,ik zat in een open jeep en met de sigma lens 100-300+1.4TC was 140mm het kortste ik had ook liever de rechtse buffel erop maar dit was helaas niet mogelijk @doudeke bedankt ik vond dit ook wel een mooie.
          Fujifilm X-T1 , fuji xf 18-55mm F2.8-4 ,fuji xf 18-135mm F3.5-5.6 ,fuji xf 60mmF2.4 Macro , fuji xc 50-230mm.

Comment

Héél mooi van scherpte, kleur,... Maar zoals gezegd ietsje krap...

Comment

Inderdaad dik te krap. Die achterste buffel mist een stuk en de voorste loopt tegen het kader. De uitsnede of cadrage behoort ook tot fotografie. Het moment was leuk.
              Gr David

Comment

Heel spijtig van het gebrek aan ruimte aan de rechterkant. Anders een heel mooie plaat.
                Zie ook flickr

Comment

Vlug de 1.4 converter eraf maar ja, dat moet dan ook lukken hé...
                  Wel een mooie lichte plaat van kleur..
                  http://500px.com/lishapics

Comment

Working...
                  X