deze morgen kreeg ik bezoek van deze dame
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grote bonte specht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Grote bonte specht
mooi maar de uitsnede kon iets beter denk ik.
knap plaatje, scherp en mooie bg.
-
Volledig mee eens !
Groeten
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtMooie scherpte, licht en BG
Comment
-
Da's wel een hele mooie plaat van een Bonte Specht !
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Mooi plaatje maar de Bg vind ik er deze keer niet bij passen, het blauwige onderaan vind ik vloeken met de rest van de kleuren (maar dat is persoonlijk hé en smaken enz...)
Comment
-
bedankt voor de positieve reacties allemaal, @lisha : doe eens een suggestie voor een andere uitsnede, er was nog wel een beetje ruimte in het origineel om het anders te doen. En K.photo, de achtergrond is een rietveld met in de rechterbenedenhoek een struikje , ik zou het waarschijnlijk wel kunnen wegklonen, denk ik, maar mij stoorde het niet zo, groeten michel
Comment
-
Toen ik deze opende zag ik dat er wat veel ruimte open was rechts.
De compo is zeker al zeer mooi hoor.
maar misschien dat er nog een stukje afkon rechts en boven. Dat was mijn eerste gedacht.
Maar zo is ie ook zeer mooi Michel... (kwestie van smaak)
t'is zowieso een prachtplaatje hoor.
Comment
-
Een heel mooie spechtenfoto.
Die zou voor mij nog beter geweest zijn als het bekje visueel los van de boom was geweest.
En wat betreft de compo, ik zou de vogel in zijn geheel ietsje naar rechts schuiven.
Persoonlijke smaak uiteraard.Last edited by LudwigC; 24 februari 2013, 22:17.Zie ook flickr
Comment
-
-
-
nogmaals bedankt voor de reacties, had hem ook graag met de snavel volledig los van de tak gehad, maar dit was in dat opzicht de beste van de reeks, de vogel een beetje naar rechts schuiven moet gemakkelijk te doen zijn,zal het eens proberen
[IMG] specht by micheleloot, on Flickr[/IMG]
Comment
-
iets teveel nu. k'zou nog 1cm naar rechts schuiven...
Maar deze is ook goed natuurlijk.
t'blijft vooral zoeken naar die juiste uitsnede die voor jou het beste past.
Geloof me k'heb er ook moeite me hoor
Comment
Comment