Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Staat er mooi op dit Baardmannetje! Wel valt het mij op dat je een stuk meer detail hebt in het bruine van zijn veren, dan in het lichtgrijze van zijn kop. Is dit ruisonderdrukking, backfocus, of is dit vanwege het kleinere formaat? Dat ijs op het riet en de mooie zachte achtergrond vind ik heel goed bij het onderwerp passen.
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Ik zie toch de zelfde kleuren als de foto bij mij is misschien in de zelfde tijd ?
Toen lag er sneeuw en prachtig zonlicht de kleuren ben ik helemaal weg van maar de baardman is wel fel van kleur !
groeten , Annie
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Een topmodel, een mooie zachte achtergrond, een berijmde riethalm en zacht ochtendlicht: meer moet dat niet zijn voor een topplaat.
Laurent: die kopveren zijn echt wel scherp maar door hun struktuur wat wollig. Je hebt dat ook bij sommige eendensoorten en een waterral heeft dat ook: combinatie van waslaag, struktuur en tekening van veren waarschijnlijk.
Comment