Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Het was genieten in de Rietputten wel druk maar gezellig!
Bedankt voor het kijken ,
groeten , Annie
ISO 100
1/200 SEC
F/7.1
400 MM ...100/400 MM l-lENS Canon
Camera 650d Canon
Last edited by Pimpeltje; 5 februari 2013, 16:14.
Reden: verkeerde geplaatst en exif vergeten
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Bedankt voor jullie reactie en ik heb helaas de verkeerde neer gezet en daar kan ik nu niets meer aan veranderen heb ik gezien Pechhhh
Volgende keer beter !!
grieten , Annie
Pimpel
Bedankt voor jullie reactie en ik heb helaas de verkeerde neer gezet en daar kan ik nu niets meer aan veranderen heb ik gezien Pechhhh
Volgende keer beter !!
grieten , Annie
Niks mis met dit plaatje hoor Annie, zelfs één van de betere die ik al gezien heb.
Hetgeen wel in je nadeel speelt is dat 'm iets te gesatureerd is maar het ergste is dat er geen kleurprofiel aan de foto hangt en daardoor krijgen de meesten een totaal ander beeld te zien !
Ik heb even de moeite gedaan om 'm binnen te halen in PS en zo zag ik het ontbreken van een kleurprofiel.
Och Sieg ,
Ik heb net een Update geplaatst en wij hebben al eerder een discussie gehad over het kleurprofiel maar ik snap er echt geen fluit van !!
Ik zal ook mijn exif er even bij plaatsen ook vergeten !
Alvast bedankt voor je reactie ,
grt, Annie
Pimpel
Mooie pose van dit vogeltje, maar ik mis wat scherpte, vooral in het riet, dat is zo vreemd zacht, lijkt mij sterk dat dat allemaal oof is? Verder is het een beetje te gesatureerd. Kortom, met een andere nabewerking (mss zoals Sieg zegt, er hangt geen kleurenprofiel aan vast?) ben ik ervan overtuigd dat dit een erg knap plaatje kan worden.
@MG-TF: Klopt, in Vlaardingen om precies te zijn. Je kan er goed Baardmannetjes fotograferen als het vriest en Blauwborsten in de lente. Als ik mij niet vergis gaat dit gebied jammer genoeg binnenkort verdwijnen ivm één of andere tunnel? Mss weten anderen hier meer over.
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Mooie pose van dit vogeltje, maar ik mis wat scherpte, vooral in het riet, dat is zo vreemd zacht, lijkt mij sterk dat dat allemaal oof is? Verder is het een beetje te gesatureerd. Kortom, met een andere nabewerking (mss zoals Sieg zegt, er hangt geen kleurenprofiel aan vast?) ben ik ervan overtuigd dat dit een erg knap plaatje kan worden.
@MG-TF: Klopt, in Vlaardingen om precies te zijn. Je kan er goed Baardmannetjes fotograferen als het vriest en Blauwborsten in de lente. Als ik mij niet vergis gaat dit gebied jammer genoeg binnenkort verdwijnen ivm één of andere tunnel? Mss weten anderen hier meer over.
bedankt vr de info, spijtig dit te lezen en is wel ff rijden vanuit Antwerpen
Comment