Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xxl pitbull Boedha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Xxl pitbull Boedha

Af en toe heb je van die momenten dat ze er echt voor gaan zitten
    Natuurlijk ff wat foto's geschoten.
    Onze boedha is hier 6 maanden oud en echt een scheet

Met vriendelijke groet,
    Tony de Hond
    www.xclusiveballonvaarten.nl

Re: Xxl pitbull Boedha

Mooi plaatje met zachte kleuren !
    Wel nogal krap aan de onderkant.

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Thnx Sieg,
      Camera uit losse hand naar beneden gedaan en op geluk geschoten. Het was iets te koud om op mijn buik te gaan liggen en door de zoeker te kijken
      Met vriendelijke groet,
      Tony de Hond

Comment

Mooie foto ! Maar hoe kan het dat de oren gecoupeerd zijn ? Dat is al jaren verboden (en terecht).

Een xxl pitbull bestaat niet. Een hond van meer dan pakweg 35 kilo of groter dan 55 cm schofthoogte is geen pitbull, maar gekruist met andere rassen.

De eerste pitbulls die naar Amerika kwamen wogen 12 a 15 kilo !
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Helemaal eens met Johan de Man hier boven! Oren couperen is mishandeling!
          Voor een Pitbull is deze hond ook te log. Meer een bull type dan een terrier type.

Daarnaast vind ik de foto wel een mooi plaatje en zoals je zelf zegt is het niet zo makkelijk dit soort foto te nemen waar ze mooi gaan zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            Mooie foto ! Maar hoe kan het dat de oren gecoupeerd zijn ? Dat is al jaren verboden (en terecht).

Een xxl pitbull bestaat niet. Een hond van meer dan pakweg 35 kilo of groter dan 55 cm schofthoogte is geen pitbull, maar gekruist met andere rassen.

De eerste pitbulls die naar Amerika kwamen wogen 12 a 15 kilo !
            Op de stamboom is het een aptb. Deze nieuwe rassen zijn zo gefokt dat ze een stuk groter zijn. Ze hebben verschillende benamingen in Nederland worden ze xxl pitbulls genoemd en in America noemen ze deze vaak American bully of gewoon pitbull.

Betreft de oren horen gecoupeerd te zijn en mag in het buitenland wel. Zielig is dit niet. hond ,merkt er niks van. Wat zielig is je hond laten castreren of steriliseren of veel te dik laten zijn wat de meeste mensen hier met hun honden doen.
            Met vriendelijke groet,
            Tony de Hond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hmaes Bekijk bericht
              Helemaal eens met Johan de Man hier boven! Oren couperen is mishandeling!
              Voor een Pitbull is deze hond ook te log. Meer een bull type dan een terrier type.

Daarnaast vind ik de foto wel een mooi plaatje en zoals je zelf zegt is het niet zo makkelijk dit soort foto te nemen waar ze mooi gaan zitten.
              Wat hebben we allemaal toch weer een hoop kennis in huis zeg. Ik zal het tegen alle fokkers zeggen dat ze ernaast zitten. Oohh wacht ik zal bij de ukc waar de stamboom tot 12 generaties terug gaat even zeggen dat er niks van klopt. Ppfffff!!
              En oren couperen mishandeling is lekker met de menigte mee roepen terwijl je er zelf hoogstwaarschijnlijk de ballen verstand van hebt en nog nooit bij bent geweest. Waarschijnlijk is jou hond gesteriliseerd omdat hij dan minder hormonen aanmaakt en beter te handelen is en heeft overgewicht. Tenminste dat is mijn ervaring wat ik van de meeste krijg als commentaar. Beste stuurlui staan aan wal he. Om maar even over dieren mishandeling te spreken.
              Last edited by Tony de H; 26 januari 2013, 17:16.
              Met vriendelijke groet,
              Tony de Hond

Comment

Een American Bully is geen pitbull, maar een apart ras, ontstaan door het kruisen van pitbulls en amstaffs met engelse en amerikaanse bulldoggen en mastiffs (bullmastiff, bordeaux dog, mastino etc), om n grotere en zwaardere hond te krijgen. Uiteindelijk betaal je veel geld voor n kruising. Ook is de kleur rednose en blue heel populair, maar bij de oorspronkelijke working pitbulls speelde kleur geen rol.

BTW ik ben ook geen voorstander van sterilisatie of castratie.

Een heel interessant artikel :

Comment

Hier haar vader en moeder en opa enz enz op papier in de stamboom allemaal Aptb (american pitbull terrier) http://www.bullypedia.net/americanbu....php?id=160663
                  dus hoe je het wendt of keert allemaal pitbulls. Pitbull is ook een verzamelnaam, maar dat wist je waarschijnlijk zelf al wel.
                  Met vriendelijke groet,
                  Tony de Hond

Comment

Mooie foto!
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

Comment

Mooie foto idd... oren couperen is met reden verboden!!! hond te dik laten worden is idd dierenmishandeling... castreren of stereliseren is NODIG!!! mijne reu is na castratie een stuk kalmer...en heeft niet de behoefte om met andere reuen in de clinch te gaan voor ons beiden dus een zaligheid!! ook op medisch vlak is dit absoluut verantwoord... + + + er zijn al genoeg honden op deze wereld... mijne Nolan is 10 maanden x mechelaar stafford en is van een ongeluksnestje... (ja idd ma en pa hadden een date en baasjes waren vergeten dat alle stukken nog werkten) met als Gevolg... Nolan toen nog Bo naar het asiel... geplaatst geweest, mishandeld, teruggebracht en weer voor 3 maanden in het asiel tot ik hem tijdens een rescue Photo Shoot tegenkwam en hem smoorverliefd een nieuwe thuis gaf!!! nog geen moment spijt gehad van mijn beest maar als de eigenaars van zijn ouders hun kopke hadden gebruikt dan was Nolan er niet geweest en had hij ook al die miserie niet moeten meemaken... en ik ik zou Nolan niet meer kunnen missen maar als hij het niet was geworden, was het wel een andere rescue geworden uit het asiel...

Comment

Gelukkig gaat het hier over de foto en niet over het wel of niet couperen van de oren....
                        Mooie foto, mooie hond.. of ze nu stamboom heeft of niet

ps, persoonlijk zou ik dat takje links onder weglaten. volgens mij leid het de aandacht af van de hond..

Grts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                          Mooie foto!
                          Thnx!

Oorspronkelijk geplaatst door PixelScout Bekijk bericht
                          Mooie foto idd... oren couperen is met reden verboden!!! hond te dik laten worden is idd dierenmishandeling... castreren of stereliseren is NODIG!!! mijne reu is na castratie een stuk kalmer...en heeft niet de behoefte om met andere reuen in de clinch te gaan voor ons beiden dus een zaligheid!! ook op medisch vlak is dit absoluut verantwoord... + + + er zijn al genoeg honden op deze wereld... mijne Nolan is 10 maanden x mechelaar stafford en is van een ongeluksnestje... (ja idd ma en pa hadden een date en baasjes waren vergeten dat alle stukken nog werkten) met als Gevolg... Nolan toen nog Bo naar het asiel... geplaatst geweest, mishandeld, teruggebracht en weer voor 3 maanden in het asiel tot ik hem tijdens een rescue Photo Shoot tegenkwam en hem smoorverliefd een nieuwe thuis gaf!!! nog geen moment spijt gehad van mijn beest maar als de eigenaars van zijn ouders hun kopke hadden gebruikt dan was Nolan er niet geweest en had hij ook al die miserie niet moeten meemaken... en ik ik zou Nolan niet meer kunnen missen maar als hij het niet was geworden, was het wel een andere rescue geworden uit het asiel...
                          Met reden verboden ben ik het niet mee eens. Verder ben je ook erg kortzichtig. Je geeft zelf al aan dat je je hond hebt laten castreren. Moet je even indenken dat je moeder dat bij jou had laten doen omdat dan je testosteron levels helemaal inzakken en je oestrogeen gaat over heersen. Alleen voor haar gemak zodat jij niet meer achter de vrouwtjes aan loopt. Lekker hypocriet natuurlijk. Zo zijn er nog een hele hoop dingen op te zeggen maar daar gaat het niet om volgens mij. Volgens mij ben ik een trose eigenaar van in mijn ogen een prachtige hond en plaats een foto op een foto forum. Niet op een discussie forum over honden dan had ik hem wel op hondenplaza gezet.

Oorspronkelijk geplaatst door BooneA Bekijk bericht
                          Gelukkig gaat het hier over de foto en niet over het wel of niet couperen van de oren....
                          Mooie foto, mooie hond.. of ze nu stamboom heeft of niet

ps, persoonlijk zou ik dat takje links onder weglaten. volgens mij leid het de aandacht af van de hond..

Grts
                          Dank je voor je coment! Ik zat er zelf ook over te denken maar twijfelde. Nu nog meer
                          Met vriendelijke groet,
                          Tony de Hond

Comment

Boedha staat er mooi op.
                            Het takje... mss weglaten maar dan heb je wel een grote open ruimte links.
                            Het is een detail maar toch een grote verandering voor dat detail.
                            http://500px.com/lishapics

Comment

Nogmaals : mooie foto en mooie hond.

Maar een American Bully is geen pitbull. Het zijn dikwijls mooie honden (soms ook gedrochten), en ze hebben meestal niet zo'n kort lontje als pitbulls.

Een American Bully staat tot de pitbull zoals een Rough Collie (Lassie) tot de Border Collie. Een Collie is een mooie, spectaculaire hond, maar laat hem geen schapen drijven. Maar 150 jaar terug was het ook hetzelfde ras.

Het is bekend dat de Gottiline bullies mastinobloed bevat en dat is er ook aan te zien. Dat is ook n lijn die naar Europa geexporteerd is.

Mijn vriendin heeft een American Bullyteef, niet gecoupeerd en wel gesteriliseerd . Ze is al 3x aangevallen door andere honden (jack russell, greyhound en labrador) en heeft zich geen enkele keer verweerd ! Bij n echte pitbull zou dat niet waar zijn.

Nu ja, het oorspronkelijke doel van de pitbull is ook niet echt bewonderenswaardig, maar het is wel het gezondste hondenras.

Comment

Working...
                              X