Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gold + update
Collapse
X
-
-
Re: Gold
Het onderwerp, licht en de gouden tonen zijn allemaal heel geslaagd. Wel vind ik de reflectie enorm concurreren met het onderwerp, en het patroon in de veren ziet er oververscherpt uit. De kop kan daarentegen wel wat meer scherpte gebruiken.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
-
Eerste indruk, een redelijk druk plaatje vanwege de rimpeling op het water.
De Tafeleend ? staat er wel mooi op.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtEerste indruk, een redelijk druk plaatje vanwege de rimpeling op het water.
De Tafeleend ? staat er wel mooi op.
grts
Sieg
Ja misschien wel beetje druk. Vond het gouden licht prachtig op het water en een tafeleend die dichtbij zwom was een mooie extra maar misschien een beetje teveel van het goede.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk berichtMooi licht, dat vast en zeker. Het oog van de smient (want dat is 't) lijkt mij wel niet scherp.
Mvg.
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Give and go Bekijk berichtMooie waarneming, mist inderdaad toch wel wat scherpte op de juiste plaats.
Groeten,
Raf
Getracht de scherpte wat aan te passen maar perfect gaat hij niet meer worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtEn wat een verschil zonder dat kader !! Prachtig nu.
Yep merkte ik ook, het kader verhoogde de druk hier nog eens extra wat het geheel niet ten goede kwam
Comment
-
Comment