Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Helaas Gijs weet ik niet waar het aan ligt, ik kan hem namelijk wel zien....,heb maar een mail gestuurd naar de moderators hoe ik een foto moet uploaden! Sorry
Haha, deze miste dus in de beginnershoek, hm staat hier meer op zijn plaats hoor.
Mooi beeld, vind alleen dat er zo rondomrond wazigheid zit, hoe moet ik het nu omschrijven.
Het is net of het achteraf is toegevoegd? Maar dat is muggenziften.
Knàp moment, knap vastgelegd!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Ik heb heel iets blur toegevoegd, hoewel zowel aan de onderkant als de bovenkant zich ook al blur van de lens (300mm + 2 converter naar 600 mm) bevond.
Haha, deze miste dus in de beginnershoek, hm staat hier meer op zijn plaats hoor.
Mooi beeld, vind alleen dat er zo rondomrond wazigheid zit, hoe moet ik het nu omschrijven.
Ik heb heel iets blur toegevoegd, hoewel zowel aan de onderkant als de bovenkant zich ook al blur van de lens (300mm + 2 converter naar 600 mm) bevond.
Ja klopt hoor, ik plaats een handtekening meestal heel bescheiden, maar dit was een 2e upload(de eerste was zonder naam maar de upload lukte helaas niet) vandaar!
Mooi moment !
De handtekening wat minder opvallend en die toegevoegde blur hoeft niet voor mij, ik denk dat het zelfs natuurlijker en beter wordt zonder die blur.
Comment