Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Animals of Costa Rica

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Animals of Costa Rica

    Aan het einde van het afgelopen jaar op rondreis in Costa Rica geweest. Ook al was het weer aardig donker, heb me best gedaan toch wat goede foto's te maken. Hierbij een kleine selectie van dieren:
    (omdat maar 1 foto is toegestaan, de rest verwijderd)

    Violet Sabrewing
    Last edited by Skippie; 12 januari 2013, 16:35.

  • #2
    Re: Animals of Costa Rica

    Ik vind ze mooi hoor! De leguaan en ook foto 1 en 2. bij de gier is het jammer dat hij z'n rug naar u keert. Ik trek er dit jaar ook naartoe. Ben erg benieuwd, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ik vrees echter ook het donkere regenweer.

    Comment


    • #3
      Re: Animals of Costa Rica

      ps: ik vrees wel dat je hier maar 1 foto per dag mag plaatsen (volgens het reglement)

      Bouk...aan u het woord ;-)

      Comment


      • #4
        Re: Animals of Costa Rica

        Prachtige foto's Skippie, maar ik vrees dat ze niet lang zullen blijven staan.
        Zoals Gilles hierboven al aanhaalde, mag je in deze topic slechts 1 (één) foto per dag plaatsen.
        Je zal ze moeten spreiden over enkele dagen ofwel naar dieren-fotobeoordelingen gaan, daar kan je er 3 per dag posten.
        In ieder geval, heb ik het voorrecht gehad om ze allemaal te mogen bewonderen en ze zijn zeker SC waardig.
        Groet Theo
        http://500px.com/diethe

        Comment


        • #5
          Re: Animals of Costa Rica

          Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
          Ik vind ze mooi hoor! De leguaan en ook foto 1 en 2. bij de gier is het jammer dat hij z'n rug naar u keert. Ik trek er dit jaar ook naartoe. Ben erg benieuwd, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ik vrees echter ook het donkere regenweer.
          Ik ben er in november/december geweest en was meer regenachtiger dan verwacht, maar wel gelukkig vaak droog bij de fotografie. Heb ze gemaakt met een Canon 50D met 100-400mm 4.5-5.6......bij inzoomen dus altijd maar op 5.6 en de iso vaak minimaal op 800. Als je de mogelijkheid hebt voor een lichtsterke lens en statief mee te nemen dan zeker doen. Ik heb zelf alles uit de hand geschoten.

          Comment


          • #6
            Re: Animals of Costa Rica

            Knap hoor, zeker als je alles uit de hand deed. Dat geeft de burger moed. Post de komende dagen nog maar Ik zal er eind april zijn, begin regenseizoen. Welk materiaal ik ga meenemen weet ik nog niet. 2 bodies, D90 en D7000, een nikon 300 mm f4, kenko TC1,4, nikkor 60mm f2,8 micro een erg oud gevalletje, tokina 12-24 f4. Dan is er nog het kitlensje van mijn D90. Een statief gaat zeker mee.

            Comment


            • #7
              Re: Animals of Costa Rica

              Ik zie dat je ondertussen de post hebt aangepast, het waren er wat veel hé in één upload

              Deze kolibriesoort staat er leuk op, mooie BG.
              Maar ik mis toch wat scherpte, spijtig was anders een toppertje geweest.

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Animals of Costa Rica

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Ik zie dat je ondertussen de post hebt aangepast, het waren er wat veel hé in één upload

                Deze kolibriesoort staat er leuk op, mooie BG.
                Maar ik mis toch wat scherpte, spijtig was anders een toppertje geweest.

                grts
                Sieg
                Liever had ik hem ook nog scherper gehad, maar gezien de omstandigheden was ik er al erg blij mee dat ik er uberhaupt 1 scherp heb gekregen in vlucht, ze schieten alle kanten op haha

                Comment


                • #9
                  Re: Animals of Costa Rica

                  Toch voldoende scherpte op het kopje gekregen, en zeker een heel mooi shot!
                  Zie ook flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Animals of Costa Rica

                    Scherpte is er inderdaad iets te weinig. Pose is heel mooi en ik heb deze in Curaçao ook door de struiken zien racen, onwaarschijnlijk snel dus deze zal wel even stil gehangen hebben hé
                    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                    Flickr - JAlbum

                    Comment

                    Working...
                    X