Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Knappe belichting en mooi kat Steven !
Deels PS neem ik aan ?
grts
Sieg
toch niet heb alleen een beetje contrast clarity en brighnees gewerkt .
gemaakt met twee flitsers , 1 met softbox links , en reflector rechts , recht achter een gewone flitser .
de linker onderkant heb ik wel wat verdonkerd in ps maar dat is al , voor zo een mooi rond licht te verkrijgen .
toch niet heb alleen een beetje contrast clarity en brighnees gewerkt .
gemaakt met twee flitsers , 1 met softbox links , en reflector rechts , recht achter een gewone flitser .
de linker onderkant heb ik wel wat verdonkerd in ps maar dat is al , voor zo een mooi rond licht te verkrijgen .
Bedankt voor de uitleg Steven !
Héél mooi gedaan die belichting.
ps. was vooral die ronding linksonder waarover ik het had qua PS
Mooi afgewerkt statieportret. Op mijn scherm valt de donkere zijkant weg tegen de achtergrond. Daar mocht misschien nog een tikje licht op zitten. Misschien dat het rechteroogje er dan ook iets beter uitkomt. Dit is maar een klein details hoor.
Comment