Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kraanvogels in lac du der

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kraanvogels in lac du der

Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
    ..... want daarbij plak je foto's op elkaar van hetzelfde onderwerp met als enige doel het bereiken van meer scherptediepte.
    Bij landschap wordt toch ook regelmatig focusstacking gebruikt, en dan stel je niet steeds scherp op hetzelfde onderwerp maar steeds een stukje verder of dichterbij, uiteraard wel zonder de camera van standpunt te verplaatsen.

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Goed idee en knap uitgewerkt. Hou wel van dit soort creatieve fotos.
      Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
        inderdaad dit noemen ze gewoon montage . natuurfotografie in het digitale tijdperk staat zelf in boeken beschreven van natuurfotografie .(Lees er de boeken op na van Niall Benvie)
        is ook toegelaten als het een meerwaarde kan geven en is in dit geval zo .
        omdat deze vogels zeer moeilijk te benaderen zijn dichtbij kan je eigenlijk niet anders dan het zo te doen .
        is achteraf wel meer werk maar het loont toch de moeite vind ik . nu heb ik meer een totaalbeeld wat ik daar te zien heb gekregen.
        en kan dat beter laten zien aan de toeschouwer .
        Waardoor je bij de toeschouwer de verwachting schept dat de vogels daar zomaar voor je lens voorbijvliegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombia Bekijk bericht
          Waardoor je bij de toeschouwer de verwachting schept dat de vogels daar zomaar voor je lens voorbijvliegen
          maar je moet ook lezen natuurlijk en niet alleen plaatjes bekijken he dan weet je dat ze moeilijk te benaderen zijn had ik gezegd

Comment

Mooi beeld , en niets mis mee samengestelde beelden als het goed gedaan is.
            Gr David

Comment

Goed idee mooi uitgevoerd!
              Zie ook flickr

Comment

Hoe een foto tot stand komt maakt voor het eindresultaat natuurlijk niet uit, vind het een mooi beeld,
                groetjes,
                Loulou
                Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
                  maar je moet ook lezen natuurlijk en niet alleen plaatjes bekijken he dan weet je dat ze moeilijk te benaderen zijn had ik gezegd
                  Jij zegt het erbij, wat zo hoort.

Ik maakte gewoon een grapje over de wervende reisverslagen die je soms leest, als ik daarvan een kwart van de vogels zie en een tiende op de foto ben ik zeer tevreden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombia Bekijk bericht
                    Jij zegt het erbij, wat zo hoort.

Ik maakte gewoon een grapje over de wervende reisverslagen die je soms leest, als ik daarvan een kwart van de vogels zie en een tiende op de foto ben ik zeer tevreden.
                    en lachen is gezond . maar eerlijk gezegd als je op het goede moment van het jaar gaat en voor zonsondergang.
                    zie je soms zwarte wolken van vogels afkomen echt spectaculair hoor en een geluid dat je nooit meer vergeet .
                    zeker de moeite om eens mee te maken . en nogtans niet zo ver , hotelletje boeken via internet en klaar is kees , s'morgens verstrekken ze in groepjes naar omliggende velden voor te eten .
                    en s'avonds komen ze terug in zwermen die tijdens de vlucht naar het meer groter en groter worden . beste periode einde oktober begin november . wilde ik toch nog even zeggen .
                    mischien leuk voor wie eens op avontuur wil naar daar . info gratis en voor niets

Comment

Working...
                    X